Holiday!

08:56


Hejo!

Jak widzicie po tytule posta ja już mam wakacje. Dużo osób pomyśli sobie "Jejku, ale ja jej zazdroszczę." Jednak tak na prawdę to ja zazdroszczę wam.
W tym roku szkolnym działo się dużo rzeczy. Mianowicie uczyłam się wpierw w dziennej szkole, potem moja ciąża została zagrożona i opracowywałam materiał sama w domu. Jak już urodziłam Tosia to musiałam przenieść się do szkoły zaocznej. Nie jest w niej tak łatwo jak sądzicie. Do danego terminu trzeba oddać pracę semestralne, później są egzaminy: ustny i pisemny. Chodzi się do szkoły tylko w soboty i niedziele, ale za to siedzisz w ławce 90 minut zamiast 45 i jest 9 lekcji na dzień., Teraz szukam szkoły dziennej, bo w niej mi łatwiej. Ważne, że zdałam.
Chciałabym tym postem także oświadczyć wam, że w wakacje notatki będą pojawiały się częściej (co 2-3 dni) oraz postaram się aby były troszkę ciekawsze. Do następnej!






Buty- prezent od mamy (prawdopodobnie no name)
spodnie- chinol
sweter- chaps
bransoletka- siostry
kolczyki- no name

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Dobrze że urodziłaś szczęśliwie ;)

    bajeerancko.blogspot.com zachęcam do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam,ja nie dałabym rady wytrzymać jednego dnia 9 lekcji po 90 minut:)
    Ładne zdjęcia,pozdrawiam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie napisane, naprawdę! Piękne zdjęcia, będę wpadać częściej, bo warto!♥

    Pozdrawiam!
    Poklikasz tutaj, proszę! W zamian zareklamuję Twój blog w następnym poście + zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń