Mama przed 18?

21:46


Już po raz setny zmieniam tytuł posta i jego pierwsze linijki tekstu. Jednak już wiem o czym chce do was napisać. Otóż tego posta chciałabym przeznaczyć na opisanie wam jak to jest być mamą przed osiemnastką. Przyznam, że jest cholernie ciężko. Jeśli decydujecie się w tym wieku na dziecko, musicie się później liczyć z tym, że wasz partner może was zostawić, nie będziecie miały czasu dla siebie, będziecie musiały godzić dziecko z nauką, znosić jego humorki i potrafić się opanować jeśli malec  daję nieźle w kość.
Ja osobiście zaszłam w ciążę jak miałam szesnaście lat. Urodziłam synka miesiąc i dwa dni przed moją siedemnastką. Mój poród to była męczarnia. Ponad 20 godzin męczarni, potem decyzja o cesarce. Mój narzeczony w czasie porodu prawie ciągle był przy mnie, a po zabiegu nawet zostawał na noc, aby mi pomóc. O ciąży dowiedziałam się w dzień, w którym miałam dostać miesiączkę. Coś tknęło moją przyszła teściową i kupiła mi test. Wyszła druga ledwo widoczna kreska. Moja mama jak się dowiedziała o mojej ciąży strasznie na mnie nakrzyczała. W końcu jednak się opamiętała. Teraz Antoś siedemnastego skończy trzy miesiące. Nie jest mi łatwo, ponieważ mam dużo nauki, a maluszek ciągle choruje. Ma wiotkość krtani i cierpi na nawracające zapalenie płuc. Wiem jednak jedno. Są to cierpienia, ale najcudowniejsze jakie się da. Kocham mojego maluszka i nigdy w życiu bym go nie oddała nikomu.

Są wśród was jakieś młode mamy?








You Might Also Like

4 komentarze

  1. Wow, faktycznie myśl o dziecku w tak młodym wieku wiąże się z wieloma poświęceniami, Ja mając 15 lat nie wyobrażam sobie teraz myśleć co by było gdybym mogła urodzić. Inni myślą, że to marnowanie sobie życia, a ja życzę Ci wytrwałości i żebyś dała sobie radę ze wszystkim :)

    jeszcze baardzo proszę o kliknięcie w linki w tym poście
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2015/05/lucluc-wishlist.html
    z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ! Śliczny maluszek. Dużo zdrówka dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Antoś był świadomie? WOW. Są osoby po 20r.ż. które odkładają to na później. Ja mam 16 lat i powoli odzywa się we mnie instynkt, że fajnie byłoby mieć takiego bobaska, jak ma moja kuzynka(2 miesięczną córeczkę). Ale jeśli mam być spokojna, to wolę poczekać do ślubu.
    Mój blog
    Mój kanał
    Zapraszam na Facebooka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci tak... Chciałam Go, ale po 18 urodzinach. Zaszłam w ciążę mając 16 urodziłam miesiąc przed 17. Teraz jestem w kolejnej ciąży i słyszę jak ludzie gadają na mój temat, ale mam to gdzieś :)

      Usuń