Welcome!

21:52

Hej :)
Witajcie na moim blogu. Jestem 17 nastolatką, dodam że szczęśliwie zakochaną i już mamusią małego Antosia. Mam na imię Agnieszka i mieszkam w Zambrowie (miejscowość na podlasiu).
Uwielbiam czytać książki, robić bransoletki z muliny i śpiewać chociaż strasznie fałszuje. Czasami bierze mnie też na fotografowanie. Jednak moją pasją to chyba to nie jest. Mam trójkę młodszego rodzeństwa- jak dla mnie to za dużo. Staram się dbać o to, aby zdrowo się odżywiać. Tak wiem nie widać tego zbytnio po mnie. Mam jednak cel żeby do swojej osiemnastki ważyć max. 55 kilogramów, Wygląd bloga na razie taki szablonowy. Jutro popracuje nad innym. Może uda wykombinować mi się coś lepszego. Założę także dla was fanpage. Zapraszam do czytania mojego bloga!






You Might Also Like

1 komentarze