Instagram mix

20:04

Hej :)
Ostatnio mam dla was trochę mniej czasu. Wszystko to jest spowodowane pewną rzeczą. Pomyślałam, że już dość ukrywania i  czas się wam pochwalić. 3 lipca 2016 na świat przyjdzie mały Tomuś.
Może to wydawać się dziwne. Osiemnaście lat i już dwójka dzieci. Obydwu synków z narzeczonym planowaliśmy, choć przyznam, że w późniejszym wieku. Są jednak teraz i wcale tego nie żałuje. Są dla mnie najlepszą rzeczą jaka mnie w życiu spotkała. Mam dla kogo żyć. Ludzie gadali i będą gadać zawsze. Ja ich jednak nie słucham. Wiem, że sobie poradzę, bo mam w sobie ogrom siły. Wierzę, że kiedyś moi synowie podziękują mi za to. Dla moich rodziny jestem prawdziwym bohaterem, że daje sobie radę. Jednak dla mnie wychowanie Antosia i noszenie pod serduszkiem Tomka to czysta przyjemność. Owszem nie raz to nerwy i męczarnie (dlatego m.in. ostatnio tak mało moich zdjęć- nie czuję się najllepiej) to uśmiech dziecka przed snem, bądź ruchy pod moją ręką to wszystko wynagradza. Staram się być najlepszą matką i mam nadzieję, że mi się to udaje. Trzymajcie za mnie kciuki.


prezent imieninowy ♥ zamówienie ♥ prezent urodzinowy ♥ przed wyjściem do szkoły ♥ aktualnie czytamy ♥ ja ♥ Tomuś ♥ Adrian ♥ z Misiem


idziemy na spacer ♥ przed wizytą u lekarza ♥ zamówienie 1 ♥ szczęśliwa ♥ zamówienie 2 ♥ selfie ♥ uwielbienie szarości 1 ♥ uwielbienie szarości 2 ♥ prezencik


Antoś ♥

You Might Also Like

7 komentarze

  1. na pewno jesteś najlepszą matką ;) ! Świetne zdjęcia a zwłaszcza Antosia <3 Zapraszamy do siebie ^^ http://agssymi.blogspot.com/2016/04/tylko-nikomu-nie-mow.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. No to życzę wytrwałości;) I gratuluję;)

    Zapraszam do mnie;)
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli nie jesteś taka gruba, bo nie zrzuciłaś po poprzedniej ciąży, tylko po prostu jesteś w kolejnej? Gratulacje, z pewnością wszyscy są dumni, że ledwie masz 18 lat i dwójkę dzieci, a twój facet sprząta ulice... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu akurat nie trafilas bo moj facet nie sprzata ulic. Ma dobrze platna prace. Nie wiesz to sie nie wypowiadaj.

      Usuń
    2. No tak, maintenance worker to konserwator, byłam blisko :D

      Usuń
    3. Chyba musisz nauczyć się czytać ze zrozumieniem. Bo widać że choć sprawdziłaś fb nie doczytałaś. Tam pisze coś takiego jak "poprzednie stanowisko". Zresztą ja nie zamierzam z Tobą dyskutować. Ja jestem z siebie dumna, że mam dwóch synów, Ty nie musisz. Pozdrawiam. Do widzenia.

      Usuń
  4. Zapraszamy ;**

    ♥ sugarspiritshop.cupsell.pl ♥

    I przepraszamy za spam

    OdpowiedzUsuń