Recenzja książki: "Cztery" Veronica Roth

18:10

Hej!
Jak wiecie ostatnio czytałam trylogię "Niezgodna". "Cztery" to początek tej trylogii. Opowiada o Tobiasie- chłopaku, który uciekł przed ojcem z Altruizmu do Nieustraszoności, gdzie poznaje Tris.
Książka ta opowiada o jego losach jako trasfera podczas inicjacji, a później jako człowieka, który przeprowadza inicjacje Tris.
Nie chce wam opisywać wszystkiego, bo książka nie będzie ciekawa. Jeszcze jedno. Nie popełniajcie mojego błędu i przeczytajcie tą książkę przed całą trylogią. Inaczej będzie dla was nudna i bez sensu, czyli taka jaka była dla mnie. Moja ocena to 7/10.


You Might Also Like

5 komentarze

  1. Fajna recenzja :) Dobrze że nie zdradzasz wszystkich szczegółów książki :) Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tę książkę :)

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria wygląda na ciekawą, więc może się skuszę i przeczytam, bo lubię takie klimaty ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie napisana recenzja :D Nigdy nie spotkałam się z tą książką ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oglądnęłam już 3 części filmu i powiem szczerze,że są świetne :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń