ShoutMe!

18:26


Hej :)
Nie dodawałam nic dłuższy czas, ponieważ popsułam laptopa. Znowu. Taka psuja ze mnie.
Jakiś czas temu listonosz przyniósł mi paczuszkę od firmy ShoutMe! Znalazłam w niej prześliczny zestaw bransoletek. Bransoletki były nie dość, że prześlicznie zapakowane to i bardzo ładne. Niestety pojawiło sie jedno, ale. Podałam rozmiar bransoletek, które noszę, a te okazały się za małe. Trudno się mówi. Rozdzieliłam je między moją mamą i siostrą.


Mi się najbardziej spodobała ta biała bransoletka z kotwicą. Moja mama i siostrą jednogłośnie oznajmiły, że bransoletki są solidnie wykonane i bardzo wygodne. Nie cisną ich w rękę ani nic z tych rzeczy. Trafiły także idealnie w mój i ich gust. Chyba zakupię sobie taki sam komplecik tylko trochę większy. Szczerze mogę polecić wam ten sklep. W swoim asortymencie mają jeszcze wiele innych przepięknych bransoletek.


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Uroczę ! :) Szkoda że laptopa popsułaś :D Pozdrawiamy hehe ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie noszę takich bransoletek. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skądś znam ból popsutego laptopa.
    Zestaw bardzo mi się podoba!

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawykle śliczne :) Też ostatnio popsulam laptopa i miałam tydzień przerwy.. :(

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/random-eyeshadow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. są mega śliczne :)
    U mnie na blogu zostałaś nominowana do LBA zapraszam :)
    amlandno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!

    Bardzo fajny post! Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu! Obserwuję i zapraszam!

    Pozdrawiam!


    marthas-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Dzięki za opinię. :) Super, że podobały się mamie i siostrze. :) Co do rozmiaru to podała pani 16-17 cm, czyli kilka rozmiarów tak na prawdę, więc przygotowałam komplet na jeden rozmiar, który mieścił się w tym przedziale. :) Bardzo mi jednak miło za cały ten post i mam nadzieję, że będziemy w kontakcie. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało, że rozmiar byl troszkę przy mały. Wchodziły na rękę, ale były bardzo dopasowane i bałam sie, że popękają. Jednak przynajmniej sprawiłam radość moim bliskim. :)

      Usuń