Pomysły na prezenty urodzinowe

15:59

Hej :)
Nie pisałam tutaj dawno, ale miałam zamiar zostawić. W moim życiu ostatnio wydarzyło się wiele rzeczy ciekawych i na odwrót. Jednak po długim namyśle postanowiłam, że zostaję. Nie byłabym wstanie od tak zostawić moich czytelników. Dziś obchodzę swoje osiemnaste urodziny. Pomyślałam, że z tej okazji mogę pokazać wam pomysły na prezenty urodzinowe. Zapraszam to zapoznania się z nimi.



1. Perfumy- jeśli znacie gust danej osoby możecie zaryzykować kupując właśnie perfumy. Moim zdaniem perfum nigdy za wiele. Ja uwielbiam każdego dnia spryskać się innymi.
2. Zegarek- może być klasyczny, sportowy, bądź ozdobny. Mi ostatnio bardzo podobają się te w kwiaty bądź pastelowe kolory. Sama na te urodziny dostałam zegarek i jestem bardzo zadowolona z tego prezentu.



3. Karta podarunkowa- nie chcecie kupić nie trafionego prezentu, ale wiecie w jakim sklepie ubiera się dana osoba? Wtedy karta podarunkowa okaże się najlepszym prezentem.
4. Aparat- to już prezent z wyższej półki. Jeśli wiesz, że ktoś marzy o jakimś modelu i masz środki na niego możesz podarować tej osobie wymarzony prezent. Na pewno się ucieszy.



5. Biżuteria- prawie każda kobieta lubi mieć jej dużo, więc prezent jest zazwyczaj trafiony.
6. Buty- sportowe, eleganckie, a może na codzień. Wybór już należy do Ciebie. Oby tylko numer był trafiony.


7. Kosmetyki- może akurat ta osoba narzeka na brak jakiegoś bądź wiesz że jej się kończy? A może po prostu chcesz kupić jakiś z wyższej półki?
8. Ubrania- każdej kobiecie przypadną do gustu. Zresztą nie tylko kobiecie. Facetowi, który kocha modę też.


9. Torebka- ja uwielbiam ich mieć dużo. Na pewno będzie trafionym prezentem.
10. Kubek termiczny- wiesz, że ktoś bardzo lubi pić kawę bądź herbatę. Podaruj takiej osobie kubek termiczny. Najlepiej jakiś z fajnym napisem. Ja sama dostałam w tym roku podobny, ponieważ bardzo gustuje w wszelkich herbatach.

To już wszystkie moje propozycje. Może jakieś przypadną wam do gustu. Na koniec chciałabym was poprosić o głosy na mojego synka (tutaj). Codziennie można oddać głos. Z góry dziękuję za wszystkie głosy :)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. To teraz wiem gdzie zaglądać, czy też pytać w razie potrzeby;)

    Pozdrawiam. Zapraszam do mnie.
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem połowa rzeczy nadawałaby się na prezenty dla rodziny czyli buty, ubrania, aparat bo to są dość drogie rzeczy :/ Z resztą się zgadzam.

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły na prezenty. Najbardziej podoba mi się zegarek, perfumy, kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie... choć z częsci pewnie bym się ucieszyła, to... raczej na widok niczego stąd nie zrobiłabym "wow". No, może nie licząc epickiego, pełnoklatokowego aparatu, ale na to raczej mało kogo stać. Osobiście wolałabym albo książkę, albo jakiś fajowy rekwizyt, czy sukienkę, albo gorset. U mnie tego nigdy nie za mało. Do zdjęć się przydaje, a i dotykać i patrzeć lubię na takie rzeczy.
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 4 i 6 sama bym przygarnęła <3
    Pomozesz poklikasz?? :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje, może poza butami, uważam że to mało prezentowa opcja, poza tym dobre buty, powinny nie tylko pasować rozmiarem, ale też być idealnie dopasowane do stopy, więc bez przymierzania ani rusz :) Ja zwykle kupuję perfumy albo biżuterię

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne pomysły, chociaż ja częściej stawiam na prezenty robione własnoręcznie. Nie wiem, dlaczego, ale dla najbliższych przyjaciół uwielbiam robić np. sklejki ze zdjęciami :)

    Mylifeismy47.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 4 i 8 Prezent jest mega świetny :) Marzymy o dobrym aparacie , ponieważ nasza jakość zdjęć nie jest wystarczająco dobra :) :* Post nam się spodobał ,więc oczywiście obserwujemy i zapraszamy do siebie :*

    OdpowiedzUsuń