Czy dam radę?

18:23

Hej słoneczka :)
Co tam u was? Ja chyba w końcu zaczynam się ogarniać. Stanęłam ostatnio nawagę i zobaczyłam 79 kg. I tak sporo po porodzie mniej, ale to jeszcze nie tyle ile bym chciała. Postanowiłam zacząć ćwiczyć. Tak wiem, że po cesarce od razu nie można ćwiczyć no, ale minął już miesiąc. Zaczynam powoli od wyzwania z przysiadami i jedzenia posiłków co trzy godziny, a ostatni dwie godziny przed snem. Ktoś zaczyna ze mną?


Pewnie teraz myślicie, że nie dam rady i się poddam. Ja wiem, że nie. Chce utrzeć nosa tym co mi nie wierzą. O efektach napisze wam za miesiąc, a teraz zostawiam was z moimi zdjęciami.



You Might Also Like

7 komentarze

  1. Ja jestem na 14 dniu :)
    Łatwo nie jest ale dam radę :)
    Tobie też tego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wierzę że dasz radę ;)
    Trzeba być zawziętym

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki
    sama probowałam, ale niestety tydzień i się skończyło :/
    zapraszam do siebie, nowy post o paznokciach http://xpvulinkvx.blogspot.com/2016/07/nieobecnosc.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, sama wiele razy zaczynałam, niestety kończyło się po kilku dniach :(
    Mam nadzieję, że tobie się uda ♥
    Obserwujemy?
    http://ysiakova.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Z każdym kolejnym wpisem, jestem coraz bardziej zakochana w Twoim blogu <3 dla mnie zdjęcia mega. Jesteś dziewczyną, która może jeszcze wiele osiągnąć, bo stać Cię na to. Dodatkowo tak świetnie piszesz, życzę powodzenia
    Pozdrawiam
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz radę, powodzenia!

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń