Haul zakupowy: avon

21:48

Cześć słoneczka :)
Ostatnio zamówiłam sobie kilka rzeczy z Avonu. Było tego dość sporo, więc postanowiłam, że wam to pokaże.

Pierwszą rzeczą jaką zamówiłam jest to zestaw trzech kosmetyków do stóp. Znalazł się w nim krem nawilżający, scrub oraz odświeżająca mgiełka (niestety mam zdjęcia tylko dwóch produktów).






Kolejnym zestawem jest tak zwany przeze mnie zestaw pielęgnacyjny, czyli żel do ciała, balsam oraz mgiełka o zapachu kokosu i gwiezdnego owocu.




Postanowiłam także zadbać o kondycje moich włosów. Na pewno pomoże mi w tym maska do włosów zniszczonych.


Pielęgnacji ciała nigdy za wiele. Pomogą nam w tym scruby, a że ja lubię jak moja kąpiel pięknie pachnie wybrałam ten o zapachu truskawek.


Nie zapomnijmy zadbać także o naszą twarz. Ja wybrałam do tego żel do mycia twarzy (moim zdaniem jest to bardziej pianka) oraz maseczka odświeżająca.




Nie pominęłam także dłoni. Akurat kończył mi się krem, więc postanowiłam wypróbować najnowszy z serii Care.



Wieczorami uwielbiam nasmarować swoje ciało balsamem. Ten, który zakupiłam. na pewno starczy mi na długo.


Do zamówienia dorzuciłam kosmetyki, które akurat mi się kończyły, czyli puder oraz korektor. Wybrałam odcień fair.


Do już wszystko co sobie zamówiłam. A wy robiliście zakupy w ostatnim czasie?

You Might Also Like

10 komentarze

  1. W ostatnim czasie akurat nie musiałam uzupełniać braków, skusiłam się tylko na perfumy Cherish the moment. Wcześniej zamówiłam ich próbkę i się zakochałam, więc pomimo, że są to 6 perfumy w mojej kolekcji to musiałam je mieć <3
    Dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam, rudacodziennosc.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. balsamy z avon są straszne, nie nawilzają, a skóra po nich jest lepka. za to uwielbiam mgiełki. miałam kiedyś ten peeling truskawkowy- jest bardzo delikatny, ale przepięknie pachnie!
    pozdrawiam i zapraszam http://maginspires.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę zakupić krem do rąk i chyba wypróbuję z tej nowej serii :D
    ciekawy Haul :D

    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskę do twarzy również kupiłam:)
    Ciekawi mnie maska do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że zakupy się udały. W Avonie można trafić na bardzo fajne rzeczy i czasem w super cenach. :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do siebie

    starwarspoland.blogspot.com
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ten zestaw kokosowy ma cudowny zapach ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten korektor, jest naprawdę dobry! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mialam nigdy żadnego z tych produktów. Ostatnio kupowałam tylko ubrania :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne rzeczy kupiłaś !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń