Recenzja książki: "#Me" Joanny Fabickiej

21:23

Ostatnio przeczytałam nową książkę Joanny Fabickiej pod tytułem "#Me". Okazało się, że książka ta pochłonęła mnie w całości.



Opowiada o Sarze- dziewczynie wychowanej tylko przez matkę pijaczkę, która ciągle ma zmienne nastroje. Sara jest bardzo zakompleksiona, nie potrafi uwierzyć w siebie. Dziewczyna pewnego dnia poznaje Józka, z którym próbuje odnaleźć swojego ojca. Czy go odnajdzie? I co wyniknie z nałogu jej matki? Tego dowiecie się jak przeczytacie tą książkę.


Ta książka pochłonęła mnie na całe dwa dni. Czytałam ją bez tchu. jest napisana prostym językiem, ale daje nam dużo do myślenia. Czytając spróbujcie "stać" się Sarą i zagłębić w to co czuje w danym momencie. Wtedy najlepiej zrozumiecie przekaz tej książki. Moja ocena to 10/10. SZCZERZE POLECAM!

You Might Also Like

5 komentarze

  1. dobra recenzja :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej książce, ale wydaje się ciekawa ;)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam zbytnio za książkami z prawdziwego życia, jednak może kiedyś po nią sięgnę :)
    pomiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie czytam za wiele ;d I malo kto mnie do tego namowi;d
    Ale recenzje przeczytalem hehe

    Pozdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow nigdy nie słyszałam o tej książce, ale wydaje się mega głęboka *.*
    Będę na nią od teraz polować ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń