Sophin Polska

22:07

Hej :)
Na samym wstępie chciałabym was przeprosić za pomalowane skórki i krótkie paznokcie. Dopiero uczę się o nie dbać, a pędzelka od lakieru do paznokci nie trzymałam już dawno w ręce. Także proszę wybaczcie mi to i jeśli znacie jakieś rady na zdrowe, długie paznokcie to piszcie je w komentarzu.

Jak już się domyśliliście ostatnio dostałam do przetestowania 5 lakierów do paznokci od firmy Sophin Polska. Wybrałam sobie lakier vinyl nr. 0002, chrom&chromatic nr. 0333, vinyl nr. 0206, vinyl nr. 0342, silk nr. 0357.





SILK NR. 0357

Ten lakier przetestowałam jako pierwszy. Trzymał mi 5 dni przy dzieciach, a to jest nie zły wynik. Lakier każdej innej firmy odpryskiwał mi się już tego samego dnia co pomalowałam paznokcie. Kolorek przepiękny, jednak mógłby być ciut ciemniejszy, bo na paznokciach wygląda jak biały.



VINYL NR. 0342

Pastelowy róż- bardzo marzyłam o lakierze o tym kolorze i w końcu udało mi się go zdobyć.  Jest świetny.


VINYL NR. 0206

Moim zdaniem najgorszy lakier z tej piątki. Miał dawać efekt syrenki i daje, jednak szybko schodzi z paznokci i pomimo dwóch warstw było widać prześwity.


CHROM&CHROMATIC NR. 0333

Ten lakier przypadł mi chyba najbardziej do gustu. Jest przepiękny. Jedyny jego minus to osiadanie się drobinek na poduszkach palców.


VINYL NR.0002

Od dawien dawna szukam idealnego czarnego lakieru i to nadal nie ten. A już myślałam...



COŚ WIĘCEJ O SERIACH LAKIERÓW JAKIE WYBRAŁAM

  • Silk collection- kolekcja lakierów do paznokci o wybielonych pastelach z delikatnym shimmerem.
  • Macaroons- kolekcja lakierów do paznokci w słodkich, pastelowych odcieniach, inspirowana słynnymi, francuskimi makaronikami.
  • Chrom&Chromatic- kolekcja lakierów o metalicznym wykończeniu.
  • Holografic Effect- kolekcja lakierów do paznokci zawierających brokatowe drobinki shimmera, które mienią się wszystkimi kolorami tęczy w zależności od kąta padania światła.
  • Vinyl- lakiey do paznokci wyprodukowane na ulepszonej formule nowej generacji, zawierającej polimery winylowe, które zapewniają trwały efekt oraz wysoki połysk.
Jednak mimo niektórych wad firma Sophin dla mnie stała się ulubionym "dostawcą" lakierów. Zamierzam pozostać przy ich lakierach na stałe, ponieważ są najlepsze jakie do tej pory spotkałam.

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Bardzo fajne kolorki tych lakierów :)

    Czy moge poprosić o pomoc w klikach?
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne kolory :D
    zapraszam do mnie, już niedługo post o paznokciach
    http://xpvulinkvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki ciekawe, zalanymi skórkami się nie przejmuj ;) Ja też mam problem z paznokciami, mam wrażenie że są bardzo szeroki, nie potrafię nadać im jednolitego kształtu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne kolorki. U mnie na blogu niedawno pisałam post na temat dbania o paznokcie, jeśli chcesz poczytać to zapraszam.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat zaczęłam zapuszczać paznokcie. A i w końcu nauczyłam się je malować haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji na http://humorkiuzuzanki.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń