Co tam u mnie?

11:58

Cześć.
Dzisiaj przychodzę do was z luźnym postem.



Ostatnio u mnie dużo się dzieje. I dobrego i tego złego. Okazało się, że jestem chora. Na razie nie chce pisać wam na co. Może kiedyś napisze jeśli będzie już z tym lepiej. W moim leczeniu najważniejsze będzie wsparcie bliskich, rodziny itp. Dla mnie bliscy jesteście także Wy, moi Czytelnicy, więc proszę was o mega kopa motywacyjnego. Ścięłam także włosy. Czy żałuję? No może troszkę, ale moje włosy były już tak zniszczone, że tego potrzebowały. Widać różnicę w ich stanie. Teraz muszę porządnie o nie zadbać. To na tyle informacji co tam u mnie. Do następnej kochani :*




You Might Also Like

7 komentarze

  1. Dużo zdrowia! Mam nadzieję, że to nic poważnego i szybko z tego wyjdziesz.
    Jak już wyzdrowiejesz albo poczujesz się lepiej, to prosiłabym o post o Twoim mieszkaniu, jak go urządzałaś itp.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz radę, jesteś silna, a my jesteśmy z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci dużo zdrowia Moja Droga !!:)
    Kilka miesięcy temu też tak potraktowałam moje włosy.. ale czasem lepiej je ściąć i dobrze odbudowywać niż trzymać zniszczone.
    http://blogujzberta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrowia Aga! :)

    Zapraszam do udziału w rozdaniu na: TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne masz teraz włosy:)
    Życzę zdrowia!!
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowia! Mam nadzieję, że szybko uporasz się z chorobą!
    Włosy odrosną, a teraz przynajmniej będą zdrowsze :)
    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń