Mój codzienny makijaż

20:12

Hej. W dzisiejszym poście chciałabym wam przedstawić delikatny makijaż na zwykły spacer czy do szkoły.



Na sam początek nakładam korektor z Avonu o odcieniu Fair pod oczy, by zakryć moje cienie. Wklepuje go delikatnie gąbeczką do makijażu.



Potem nakładam na twarz fluid z Ingrid nr. 29


Przypudrowuje twarz pudrem z Avonu o odcieniu fair.


Konturuję twarz bronzerem z W7



Podkręcam rzęsy zalotką.


Tuszuję rzęsy maskarą z Lovely.


I na koniec smaruje usta balsamem. Tym razem wybrałam Baby Lips.


PRZED I PO






Jak wam się podoba mój makijaż?

Wyniki konkursu


Wygrywa x smile x, ponieważ trafiła najwięcej odpowiedzi. Zgłoś się do mnie na e-mail isiagrrr@gmail.com.

Co oznaczały zdjęcia:
1.Mam dzieci.
2.Uwielbiam modę.
3. Nie umiem mówić o uczuciach.
4. Uwielbiam buty na płaskiej podeszwie.
5. Uwielbiam dobry odpoczynek, szczególnie z książką.
6. Mam wiele produktów do ust.
7. Chce zdać prawo jazdy.
8. Moje ulubione kwiaty to róże.
9. Uwielbiam wszystkie owoce.
10. Uczę się technik makijażu.

You Might Also Like

18 komentarze

  1. fajny post, lubię takie

    obserwuję i zapraszam do siebie :*
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż lekki i na pewno nie działający szkodliwie na Twoją cerę- szczun!

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bronzer nie jest z Honolulu, a z W7. Jego nazwa to Honolulu ;) Tusz do rzęs nie daje żadnej różnicy, poszukaj czegoś lepszego. Pomyśl nad brwiami, może delikatny kolorek z kredki? Korektor nie daje krycia, a przynajmniej nic nie widać na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor kryje. Jednak mam tak mocne cienie pod oczami ze znalezc korektor ktory dobrze je zakryje jest ciezko.Wiem, ze tusz slaby jednak zaczyna sie rok szkolny i taki slaby yusz przyda sie dziewczynom u ktorych nie mozna miec makijazu. Co do bronzera owszem przyznaje moj blad.

      Usuń
  4. Makijaż naprawdę naturalny i delikatny! Cudowny, lubię takie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż! Naprawdę fajnie wykonany i prawie nie widać że ma się go nałożonego
    :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż! Obserwuje
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatny makijaż. Powodzenia :) Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super naturalny makijaż :)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga :)
    buziak ;* ;*
    lenazawro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super naturalny makijaż. Fajnie przedstawiony. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega naturalny makijaż :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/08/szansa.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy makijaż. Taki naturalny, na pewno skorzystam. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny makijaż, naturalny. Pięknie podkreśla Twoją urodę :)
    Obserwujemy?;) Daj znać u mnie
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny, subtelny makijaż. Ja także posiadam ten bronzer, którego użyłaś i bardzo go lubię!

    MARY KOWALCZYK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny posy i ładny, delikatny makijaż :)
    https://secretsofcosmetology.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja najpierw nakładam bazę pod makijaż, pozniej fluid, korektor, puder, tusz, pomadka. :) chce sie jeszcze zaopatrzyć w róż i rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń