Koralikowo górą!

22:48

Hej.
Niedawno przyszła do mnie paczuszka od Pani, która robi bransoletki z koralików. Możecie znaleźć je na facebooku pod nazwą Koralikowo.


Dostałam już wiele takich bransoletek, ale przy otwieraniu żadnej z poprzednich nie wyrwał mi się okrzyk radości. Dopiero przy tych. Nie spodziewałam się, że będę one takie piękne. Owszem na zdjęciach na facebooku było widać, że są ładne, ale na żywo uwierzcie mi że są jeszcze piękniejsze. Normalnie cudo.


W dodatku do mojej kolekcji dołączyły akurat kolory, których nie mam. Żółty może nie jest w moim guście, ale okazało się, że przepięknie komponuje się z większością stylizacji. Za to oczywiście duży plus. 

To właśnie przez tą bransoletkę wydałam okrzyk radości. Nie mam jeszcze takiej w swojej kolekcji. Jest wykonana z takiej jakby siateczki. Piękna. Idealnie pasuje do eleganckich stylizacji. Moja ocena 10/10. Choć i 10 to za mało.

You Might Also Like

0 komentarze