Haul Zakupowy

23:24

Hej :)
W dzisiejszym poście chciałabym wam przedstawić moje nowości z ostatniego czasu.

Pierwszą z nich jest pluszowa książeczka dla moich dzieci. Zakupiona w sh za drobne.





Jak wiecie niedawno się przeprowadziłam także musiałam kupić kilka ozdób do domu. Wybrałam takie:






W każdym mieszkaniu powinny być też kwiatki. Jeden dostałam, a drugi to mięta.



W tym roku zaocznie będę kończyć liceum. W dobrym przygotowaniu do matury pomogą mi na pewno kolorowe przybory:







Przy okazji kupiłam także kilka niepotrzebnych rzeczy:













To już tyle moich zakupów. Chciałabym zaprosić was jeszcze na stronę moją i Wiktorii na której motywujemy was do ćwiczeń! (link)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Świetne ramki, kwiatuszki, a także słoiczki. Cóż, szybkiego i miłego zagnieżdżenia się w swoim domku!:)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę mnóstwa sukcesów w blogosferze, a także zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając Cię do obserwacji mojego bloga!:)
    Aguuuszka-klik!☼

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile tu skarbów *.* te ubrania i mój ulubiony zeszyt w kwiaty ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Różowa bluza jest świetna!
    Obserwuję i Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Różowa sukienka jest piękna♥ Mam taki sam słoik ;)

    xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny zeszyt, uwielbiam takie. I podobają mi się mega też ramki. Muszę sobie zakupić takie

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń