F*ck you!

21:27

Cześć i czołem!






Ludzie od zawsze Cię odpychali i nie tolerowali? Przez co zmieniłeś się na kogoś kim nie jesteś... Czyje to życie? Twoje czy ich? Ja już się nauczyłam, że nawet jeśli będę udawać kogoś kim nie jestem to i tak nie będę ludziom pasować. Jak już Cię dopadną i zaczną po Tobie jechać to już nie przestaną. Po co się dla nich zmieniać? Tylko gdy będziesz sobą to będziesz wyjątkowa. Oni widocznie zazdroszczą Ci, bo jesteś bardziej zajebista od nich. Nie daj po sobie jeździć. Rób co kochasz i uważasz za słuszne. Ja od dziś staje się pyskata i nie zamierzam dawać siebie poniżać. Życie jest jest jedno i trzeba je przeżyć jak najlepiej.



You Might Also Like

7 komentarze

  1. No tak. Nie da się zadowolić wszystkich.Chętnie zobaczę jak wygląda Wasze nowe mieszkanko.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, zawsze znajdą się osoby, które nie zaakceptują tego kim jesteśmy. Ale to nie jest ich życie. Oni za nas go nie przeżyją...Współczuje takim ludziom, że mają nudne życie i robią wszystko by je uprzykrzyć komuś innemu :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pomyślałam sobie to samo kilka lat temu. Stwierdziłam, ze nie dogodzę wszystkim, i niemiłe uwagi puszczam mimouszu, dalej robiąc swoje.
    http://normxcore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na nowej drodze życia :)

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo motywujące słowa, zgadzam się z nimi. Nie warto patrzeć na ludzi i słuchać ich opinii, trzeba być sobą :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta prawda. Nie ma uniwersalnych ideałów, czy modeli. Nie da się wszystkich zadowolić, bo każdy jest inny, a przede wszystkim nie warto nawet się starać, bo przecież życie nie polega na zadowalaniu innych chyba, że jest się politykiem.
    Tak naprawdę udawanie kogoś, kim się nie jest, może odepchnąć od nas ludzi, którzy właśnie powinni w naszym życiu być. Wezmą nas za kogoś, kim nie jesteśmy i nie wyda im się to atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń