Czy produkty od Rapid White zapewnią nam biały uśmiech?

15:00

Bielusieńkie zęby chciałby mieć chyba każdy z nas. Jednak czasami z różnych przyczyn nasze zęby takie nie są. Stają się żółte, a my mamy ochotę zapaść się pod ziemię. Znam to niestety z autopsji, ponieważ moje zęby do bielutkich nie należą i to właśnie, dlatego zdecydowałam się na przetestowanie produktów wybielających od firmy Rapid White.



Z oferty firmy wybrałam pastę do zębów Direct White. Jest to pasta do codziennego stosowania.  Podobno już po pierwszym użyciu można zauważyć wybielenie zębów nawet o 1,5 odcienia. Efekt ten jest, jednak tymczasowy i znika w ciągu dnia, ale powraca po kolejnym użyciu pasty. Czy tak jest rzeczywiście? Ja widzę po jej użyciu wybielenie moich zębów, ale jest ono bardzo delikatne. Może jest to jakieś 0,5 odcienia różnicy. Przy dłuższym stosowaniu nie zauważyłam, by to jakoś wzrosło. Pasta sama w sobie nie jest zła, ale jeśli zależy wam na długotrwałym wybieleniu zębów, to nie jest ona dla was. Warto także zaznaczyć, że ten produkt nie zawiera środka wybielającego w postaci nadtlenku wodoru.


Do kompletu wybrałam płyn do płukania jamy ustnej. Ma on za zadanie zachować biel naszych zębów na dłużej. Jest on przeznaczony do stosowania codziennego. Płyn jest koloru błękitnego, co najpierw mnie trochę przestraszyło, ale później się okazało, że nie barwi zębów. Produkt ten sprawdził się u mnie świetnie. Zauważyłam, że przedłużał biel, którą dawała pasta nawet o dwie godziny. Plusem tego produktu jest również smak. Przypomina mi... hm... sama nie wiem, ale jest zupełnie inny, niż spotykałam dotychczas. Jakby miętowy, ale słodki zarazem. Jest to jedyny płyn, który nie powoduje u mnie mdłości (refluks i te sprawy). Także mogę go wam z całego serca polecić.

Co używacie do wybielania zębów?

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Nie słyszałam o tej marce, od miesiąca używam wybielajacej pasty do zębów z oral b :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również posiadam te produkty, co do skuteczności to muszę się z Tobą zgodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś wystarczyła mi najzwyklejsza pasta do zębów, obecnie staram się wybierać jak najlepszą by uzyskać śnieżnobiałą biel! <3
    Zainteresowały mnie te produkty.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również mam ten duet, zbyt mocnego wybielania niestety nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tego duetu, ale jestem ciekawa czy bylby efekt zauwazalny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam dosyc jasne wybarwienie zebow, ale staram się caly czas korzystac z produktow wybielajacych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Często zmieniam produkty do pielęgnacji jamy ustnej, chętnie przetestuje i te :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś pastę tej formy i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. szczególnie zainteresowała mnie pasta, szczerze mówiąc rzadko pamiętam o płukaniu ust, zazwyczaj płyny muszę rozcieńczać wodą bo są tak mocne i drażniące

    OdpowiedzUsuń
  10. Polubiłam się z tym duetem jednak ze względu na dobre oczyszczanie. Wyboielanie niestety u mnie nie jest widoczne bo mam zrobione koronki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja raczej rzadko sięgam po takie produkty. Niestety, przy lekach jakie przyjmuję, to walka z wiatrakami. Myślę, że każdy marzy o śnieżnobiałych zębach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mialam takich kosmetyków. Ciekawy post o nich.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam marki. Uzywam czarnej pasty i daje rade

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz jest tyle podobno "wybielających" past do zebow, ze az trudno w to uwierzyc. Nie wiem, od czego to zalezy. Czy regularne stosowanie może tak z 5 x dziennie wybieli? Płynów do płukania za bardzo nie lubie. Cofa mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Także coś na temat tych produktów już zdarzyło się dla mnie obić o uszy. jednak jeszcze nie miałam jakoś specjalnie okazji po nie sięgnąć. Ale fajnie, że trafiłam na ten wpis i sobie o tym przypomnieć. Pozdrawiam i wpadnij do mnie na modnenewsy.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. JA myślę, że żadna pasta nie wybieli nam zębów. Może to zrobić stomatolog. A o lepszą kondycję możemy zadbać regularnie szczotkując, nitkując i dbając o odpowiednie odżywianie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam szczerze, że wcześniej nie spotkałam się z tymi produktami. Bardzo mnie nimi zaciekawiłaś :D Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo super! Ja używam cocoglam i bardzo polecam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie używam niczego do wybielania zębów, zwykła pasta do zębów załatwia sprawę bo generalnie mam jaśniutkie zęby:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm,ciekawa jestem jak sprawdziłoby się to u mnie :)
    Szczerze dotychczas nie używałam nic specjalnego do wybielania zębów.

    OdpowiedzUsuń
  21. O ciekawy wpis bo właśnie planuje wybielanie zębów.. Nie wiem jeszcze na jakie produkty się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda,że nie pokazałaś przed i po. Właśnie szukam czegoś stosownego i godnego polecenia.

    OdpowiedzUsuń