Prosta stylizacja na zakupy

18:47

Cześć :)

Sporo was wie z mojego instagrama (jozwowska), że się przeprowadziłam. Niestety okazało się, że w miejscu, gdzie teraz mieszkam, mój internet działał tragicznie. To dlatego przez ubiegły tydzień nigdzie w necie mnie za dużo nie było, ale w końcu ogarnęłam lepszy internet i wracam do was z dwojoną siłą.



W dzisiejszym wpisie chciałabym zaprezentować wam prostą stylizację na zakupy. Nie jest to nic wygórowanego, ale jako przyszła mama stawiam przede wszystkim na swoją wygodę i oczywiście to, żeby maluszka w brzuszku nic za bardzo nie cisnęło. Do stworzenia całej tej stylizacji zainspirowała mnie torba ze sklepu Uszyte. Jest to sklep, który posiada w swojej ofercie dodatki handmade. Możemy znaleźć tam chusty, worko-plecaki oraz torby w modnych wzorach. Ja zdecydowałam się na torbę w liście monstery(?). Uważam, że będzie idealna na wypady na zakupy. Czemu? Ponieważ posiada w środku dodatkową kieszeń, gdzie możemy schować portfel, kluczyki czy pomadkę. Poza tym ma sporo miejsca na zakupy oraz świetnie zastąpi torebkę foliową, która rozkłada się bardzo długo. Może nam też posłużyć na wyjazdy jako bagaż podręczny. Zamykana jest na mocny zatrzask. Co do jakości wykonania torby nie ma żadnych wad. Wzór nie blaknie w praniu, rączki są bardzo wytrzymałe. Z torby nie wystaje żadna nitka. Wszystko jest wykonane bardzo starannie.




By powstała odpowiadająca mi stylizacja do torby dodałam biały t-shirt z popularnym teraz nadrukiem, który zakupiłam w miejscowym chińczyku oraz dresowe spodnie, które imitują swoim wyglądem spodnie bardziej eleganckie. Niestety są one przydługie. Muszę je skrócić. Tak bywa, jak się jest niskim i trzeba wziąć rozmiar większe, by nie uciskały brzuszka. Co do butów to zdecydowałam się na moje najwygodniejsze adidasy Nike. Mam już je kilka lat i oprócz drobnego starcia na gumie nic się z nimi nie dzieje. Dodatki to biała bandana, z którą ostatnio się prawie nie rozstaje, kolczyki wkręty z Dresslily oraz bransoletka z grupą krwi od Dawca.pl.





Jak wam się podoba moja stylizacja?

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Te koszulki z "mamą" w roli głównej są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. Mom - bluzka Ci pasuje. Torebka sztos - modne tego sezonu Monstery. Wolę takie nosic przy drobnych zakupach, niz targac reklamowki, ktore szkodza środowisku. Dobrze, ze ma dodatkowa kieszen. Ja sobie uszyłam bez 😋 brakuje mi tylko zamka. Wolałabym, aby dojście do zawartości w torebce było schowane. Nigdy nie wiadomo, jakie licho nas spotka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jakbyś napisała do właścicielki sklepu, to dogadalibyście się co do zamka :)

      Usuń
  3. mam podobną torbę ale nie zapona się, jest fajna na zakupy, super koszulka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wolę te zamykane przynajmniej na zatrzask.

      Usuń
  4. Torba świetna, uwielbiam motywy tropikalne dosłownie we wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczęłam się do tego typu motywów przełamywać :)

      Usuń
  5. fajna i wygodna stylizacja, takie lubie zwłaszcza latem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna , prosta i co najważniejsza wygodna stylizacja jak najbardziej jestem na TAK.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna torebka, na luzie i jest ok

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ta torba - uwielbiam motyw roślinny więc czuję się kupiona.
    Wyglądasz super - wcale nie widać że połowa ciąży już za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt dobrego ustawienia się i koszulki o rozmiar większej :D A tak serio sporo mi się schudło :D Jakim sposobem to ja szczerze nie wiem, bo jem sporo haha :D

      Usuń
  9. Zupełnie nie jest to mój styl. Nie pasują mi tu buty ani spodnie lecz najważniejsze że Tobie jest wygodnie.
    Koszulka mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama wolałabym założyć do tego rurki i trampki, ale niestety na razie muszę sobie pozwolić na takie stylizacje :D Może po urodzeniu :)

      Usuń
  10. Naprawdę prosta, ale za to jaka efektowna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygodna zapewne a to mi pasuje :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz stawiam przede wszystkim na wygodę :) Na rurki, balerinki itp. pozwolę sobie pewnie dopiero po ciąży :)

      Usuń
  12. Bardzo podoba mi się torba z motywem tropikalnym i koszulka. Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie prezentuje się ta torba, idealna na zakupy ♥️

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądasz, na luzie i wygodnie :) zapraszam do siebie mamapiszerecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcie , piękna stylizacja i doskonały opis 😍

    OdpowiedzUsuń