Soraya- Lactissima

15:00

O higienę intymną powinniśmy dbać wszyscy. I kobiety i mężczyźni. Jednak to najczęściej właśnie my, kobiety, spotykamy się z dolegliwościami intymnymi. Warto, więc naprawdę przyłożyć się do naszej higieny w tych miejscach. Jaki płyn jednak wybrać skoro jest ich dostępnych na rynku kilkanaście, a nawet setki?


Ja zdecydowałam się na żel marki Soraya z serii Lactissima. Wybrałam wersję z kojącym rumiankiem.  Jego głównym składnikiem jest wyciąg z rumianku, który ma za zadanie zadziałać kojąco i łagodząco. W tym żelu znajdziemy także kwas mlekowy, który przywraca i pomaga utrzymać odpowiednie pH miejsc intymnych i wzmacnia barierę ochroną okolic intymnych, pantenol , który nawilża skórę i śluzówki  oraz fizjologiczne pH, które po prostu wzmacnia barierę ochronną i zmniejsza ryzyko powstawania podrażnień.


Żel zapakowany jest w plastikową, przezroczystą butelkę z pompką, dzięki której możemy wydobyć odpowiednią dla nas ilość kosmetyku. Żel ten pachnie delikatnie rumiankiem. Zapach nie jest drażniący.  A czy spełnia swoje zadania? Jak najbardziej.  Nawet w ostatnim czasie stał się moim hitem i raczej nie sięgnę już po żaden inny żel do higieny intymnej. Ten kosmetyk przynosił mi ulgę, kiedy było źle, a kiedy dobrze chronił mnie przed kolejnymi bakteriami i wirusami. Mogę go wam szczerze polecić.

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Lubię rumianek, fajnie u mnie działa. Stosuję jednak płyn Intimelle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki do higieny intymnej są bardzo ważne. Jeszcze nie stosowałam tego żelu, jestem ciekawa składu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym płynie, niestety mam uczulenie na rumianek i myślę że nie był by to dobry pomysł 😅

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chyba kilka razy w życiu miałam taki żel po jednym mam bardzo złe wspomnienia ale było to dawno i nie pamiętam co to za żel był. Chociaż z biegiem czasu wiem że różne produkty mnie uczulają taka moja natura więc kiedyś pewnie spróbuję jeszcze raz użyć takiego żelu :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki do higieny intymnej to priorytet każdej kobiety! Ale przyznam się tego płynu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym płynie, ale bardzo mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo czytałam na temat żeli od Soraya i w końcu skuszę się na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. stosuje plyn do higieny intymnej z soraya i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio oglalam go w drogerii i nie.wiedzialam czy sie sprawdzi. Teraz juz wiem, że warto go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam jeszcze tego produktu, ale chętnie przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. żel do higieny intymnej zawsze u mnie jest obowiązkowo, tego jeszcze nie miałam, najczęściej sięgam po lactacyd

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie, aktualnie używam produktu z AA :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie skuszę się na ten żel, bo mój ostatn zaczął mnie podrażniać

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze trudno jest znaleźć odpowiednie kosmetyki do higieny intymnej. Musą być delikatne dla skóry i mieć odpwiednie pH.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kazda kobieta powinna obowiązkowo używać tego typu produktów

    OdpowiedzUsuń
  16. Rumianek zawwze mial dobry wplyw niemalze na wszystko. Mam tą wersje i również jestem zadowolona. Nie podrażnia. A na tym mi najbardziej zalezy

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim ulubieńcem jeżeli chodzi o higienę intymną jest pianka od Ziaji. Chętnie jednak testuje nowości, więc jeżeli polecasz chętnie po ten produkt sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie rzadko, który produkt podrażnia, i raczej nie mam takich problemów.
    Każdy jeden żel mi się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten żel i jest genialny, szybko się z nim polubiłam :D ALe znacznie z tej serii wpadł mi w gust aloes :D

    OdpowiedzUsuń