AVG Ultimate, czyli antywirus damskim okiem

22:31

W dzisiejszych czasach nie jesteśmy bezpieczni.  Wszędzie czyha na nas niebezpieczeństwo: na spacerze w parku, w domu, w internecie. Nigdzie nie możemy być spokojni o siebie, swoje dane i rodzinę. Ja jako kobieta potrzebuję poczucia bezpieczeństwa bardziej niż mężczyźni, ponieważ jestem delikatniejsza. Pragnę nie tylko mojego bezpieczeństwa, ale także moich danych. W tym pomagają nam przeróżne antywirusy dostępne na rynku, ale mi nie wystarczy pierwszy lepszy z brzegu. Powinien być łatwy w obsłudze i skutecznie chronić moje dane.


Właśnie takim antywirusem jest AVG Ultimate. Prosty w instalacji, którą za chwilę wytłumaczę wam krok po kroku, w obsłudze oraz dodatkowo przyśpiesza nasze urządzenia. Tak urządzenia, ponieważ może działać na kilku urządzeniach. Oprócz urządzenia PC możemy chronić także nasz telefon oraz tablet. Wystarczy system Android lub Mac.



Program nie jest tylko zwykłym antywirusem. Zawiera także trzydzieści narzędzi do porządkowania i przyśpieszenia komputera. Plusem jest także to, że jest bez limitu stanowisk, co dla mnie jest na prawdę bardzo ważne. Najważniejsze funkcje AVG Ultimate to:

  • Antywirus- blokuje wirusy, programy szpiegujące i inne złośliwe oprogramowania,
  • Panel AVG ZenTM-  pozwala na zarządzanie wszystkimi urządzeniami z jednego ekranu,
  • Zdalna ochrona- skanowanie i usuwanie wirusów za pomocą urządzenia mobilnego,
  • Link Protection-  skanuje linki, które udostępniamy na Facebooku oraz Twitterze,
  • Automatyczna konserwacja- automatycznie wykonuje codzienne czystości konserwacyjne,
  • Zdalne oczyszczanie- pozwala na oczyszczenie swojego komputera przy użyciu telefonu,
  • Defragmentacja dysku- przyśpiesza dostęp do dysku twardego,
  • Automatyczne aktualizacje- aktualizuje oprogramowanie zapewniając optymalne oczyszczanie.

INSTALACJA


Krok 1 
Pobranie programu


Krok 2
Klikamy kontynuuj

Krok 3
Logujemy się na swoje konto AVG


Krok 4
Antywirus się instaluje i gotowe.


Jak już wcześniej pisałam jest to program łatwy w obsłudze i dedykowany użytkownikom, którzy nie mają doświadczenia w obsłudze komputera.
Na koniec mam dla was dobrą wiadomość. Posiadam dla was zniżkę -30% na zakup AVG Ultimate.
Przy zakupie użyjcie kodu  "blgavgult30". Tutaj znajdziecie instrukcje wykorzystania kodu. Dodatkowo sklep przygotował dla nas specjalną ankietę, która pomoże dobrać program adekwatny do naszych potrzeb.

You Might Also Like

13 komentarze

  1. tez musze pomyslec nad antywirusem, bo moj chyba sobie rady juz nie daje.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tez program sie nie sprawdził. Komputer ciągle się zawieszał, wolę jednak starego avast'a.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o nim mieszane recenzję. Ale może coś pomyślę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam AVG, nie byłam z niego do końca zadowolona... Teraz używam Windowsowskiego firewalla i wiesz co? Najlepszą mam ochronę - o dziwo! Przerobiłam Nortona, Pandę a z tych programów rzeczywiście WOW wraz z modułem czyszczenia całego kompa to niezawodny jest ten: https://pl.malwarebytes.com/ ten szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam AVG w wersji płatnej, jest niezastąpiony!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego programu ;) od lat używam innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam kiedyś tego programu. Bardzo dobrze się sprawował. Polecam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnym rozwiazaniem jest ten który najmniej obciąza komputer;) AVG jest dość dobrym wyborem;)
    Fajny poradnik.
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam Avasta, ale ten wygląda na lepszy, chyba wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatny post, czesto się wkurzam instalując coś!:P

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten program, nie wyobrażam sobie mojego komputera bez niego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mialam go w wersji płatnej bo ta bezplatna muli strasznie komputer. Wiec moge polecic :)

    OdpowiedzUsuń