"Moje życie obok" Huntley Fitzpatrick

20:54

Nie każdego życie jest łatwe i usłane różami. Samantha, czyli główna bohaterka książki pod tytułem "Moje życie obok" autorstwa Huntley Fitzpatrick ma niby życie idealne. Córka pani senator, która nigdy nie musi martwić się o pieniądze. Zadbany dom i wszystko na swoim miejscu.



  
W pewnym momencie jej życie zmienia się o  sto osiemdziesiąt stopni. Zaczyna po raz pierwszy się zakochiwać na poważnie. Jej dom przeradza się w miejsce pełne kłótni, w dodatku nie ma komu się wyżalić, bo najważniejsza osoba się od niej odwraca. 


Książka opowiada o młodzieńczych rozterkach miłosnych, przyjaźni oraz porównuje dwa światy: rodzinę niby idealną i rodzinę pełną rozkrzyczanych dzieci i biedną. Moim zdaniem książka jest idealna dla młodzieży. Pokazuje najważniejsze wartości w życiu. Niestety jak dla mnie była mało wciągająca. Rozkręciła się dopiero pod koniec. Nie powiem wam jednak, w którym momencie, bo wyjawię wam prawie wszystko z treści książki. Musicie ją przeczytać sami. Moja ocena 7/10.


You Might Also Like

20 komentarze

  1. nie lubię takich książek, wiec na pewno bym nie sięgnela.
    a to chyba najkrótsza recenzja książki jaką czytałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa ta książka, muszę obczaić dla syna, bo gówniak czytać lubi, a jako 15 latek to się mu zaczną rozterki

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za taką romansową literaturą ale i czasem w takich książkach potrafię się zaczytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś pochłaniałam taką literaturę... Jak tylko znajdę chwilę czasu, to dzięki za recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za takimi książkami, strasznie mnie zniechęcają książki o bogaczach. Krótka i treściwa recenzja!
    Pozdrawiam.
    www.nasza-czworka.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moje klimaty niestety 😐

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak dla mnie nie mój styl, a po za tym napisałaś tak szczegółową recenzję, że i tak nie mam ochoty jej czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka wydaje się być lekka i przyjemna. Przeczytam ją w wolnej chwili.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham czytać książki i właśnie szukam kolejnej :) Na pewno się za nią rozejrzę :)
    https://aniolek4.blogspot.com/2017/02/tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóz nie dla mnie ta książka

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/02/snowy-fur.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam tej książki! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie czytałam ksiązki, a opis ciekawy :) Muszę się przyjerzeć jej bliżej :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się być ciekawa, jednak to nie do końca moje klimaty. Kto wie? Może się skuszę :D

    Zapraszam do mnie :) Pozdrawiam, Niezdara :)

    OdpowiedzUsuń
  15. och, zdecydowanie nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post, bardzo przydatny i fajnie napisany :) Zapraszam też do siebie http://aloehize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie książka musi wciągnąć od początku, niestety :)

    OdpowiedzUsuń