Rękawica do demakijażu- Hit czy kit?

22:38

My, dziewczyny, uwielbiamy się malować. Dodaje to nam atrakcyjności i pewności siebie. Niestety, gdy przychodzi wieczór, a makijaż trzeba zmyć. Z pomocą w tym przychodzi nam ogromny zasób produktów do demakijażu. Płyny, chusteczki, rękawice... I co z tego wybrać? Większość z tych rzeczy zawiera sporo chemii, a my oczekujemy czegoś delikatnego, co dokładnie usunie nasz makijaż. Naprzeciw naszym wymaganiom wychodzi firma Quiskin.



Produktem tej firmy, o którym mowa jest rękawica do demakijażu. Przeznaczona jest dla osób zabieganych, niemających sporo czasu na zmycie makijażu, a chcących się cieszyć zdrową i piękną skórą. Wystarczy rękawica Quiskin i woda i możemy spokojnie zmywać nasz makijaż. Jest to możliwe dzięki specjalnemu rodzajowi QUI, czyli włókna, które dzięki swojej innowacyjnej strukturze dociera do wszystkich miejsc na skórze.


Produkt w codziennym użyciu sprawdza się rewelacyjnie. Dokładnie zmywa makijaż, a moja skóra wygląda po tym zabiegu świeżo. Dużym plusem jest łatwość w użyciu i brak jakiejkolwiek chemii, co jest idealne dla cery wrażliwej. Czyszczenie rękawicy także jest bardzo proste. Wystarczy woda i szare mydło. Kilka minut i rękawica czysta. Wystarczy zostawić  do wyschnięcia. Produkt można używać przez cztery miesiące. Po tym czasie musimy wymienić naszą rękawicę na nową. Uważam, że to spora oszczędność dla naszych portfeli, ponieważ mleczka potrafią kosztować sporo, a starczać nam na miesiąc góra dwa. Ja po czterech miesiącach na pewno zainwestuje w kolejną sztukę. Moim zdaniem to hit. A wy macie rękawice do demakijażu? Jak się u was sprawdzają?


You Might Also Like

19 komentarze

  1. Dużo słyszałam o takich rękawicach, jednak do teraz nie jestem do nich przekonana. Wolę jednak tradycyjną metodę czyli płyn micelarny i mydełko :)

    Zaobserowałam i zapraszam :)
    http://puuudi-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoją już mam od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz więcej recenzji widzę i coraz bardziej jestem zachęcona :D

    OdpowiedzUsuń
  4. spotkałam już kilka recenzji tej rękawicy i póki co wszystkie były pozytywne ;) sama jestem ciekawa jej działania :) może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabrakło mi jedynie jak ta rękawica wygląda po uzyciu .
    Również mam i używam, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja nienawidzę zmywać makijażu, może z tym byłby przyjemniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest cudowna, mieciutka, nie szorujesz Bog wie ile. Jestem ZA i rowniez ją uzywam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam tej rękawicy, ale Twój opis zachęca do wypróbowania jej :) Ja się skłaniam tylko ku mleczkom i kremom nawilżającym :)

    Zapraszam czasem do mnie :) Pozdrawiam, Niezdara :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna recenzja, która zachęca do kupienia! Mam GLOV ale jak to jest tak samo dobre to wolę to bo tańsze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam niestety rękawicy, ale chętnie bym przetestowałam:) Sporo już czytałam pozytywnych opinii na temat tego produktu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz więcej recenzji tego produktu :D SUper .

    OdpowiedzUsuń
  12. Rękawica to świetna sprawa. U mnie idealnie się sprawdza podczas podróży.

    OdpowiedzUsuń
  13. To już druga recenzje jaką przeczytałam. Mimo wszystko nie jestem przekonana. Wolę tradycyjne sposoby.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio wszędzie tę rękawicę widzę i się dziwię jak tym można zmywać tusz do rzęs i całą gębę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie nie przekonuje taka rękawica. Wolę jednak stary sposób. Mleczko i płatek kosmetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna fajna recenzja dobrego produktu.
    Zacznę się za nià rozglądać w drogeriach

    OdpowiedzUsuń
  17. Sprzedaję podobne rzeczy i dziewczyny są zadowolone;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń