Pomarańczowa rozkosz dla twych podłóg

16:24

Hej :)
Dzisiaj o kolejnym  produkcie zakupionym w sklepie Dedra, który zdobył moje serce. Jest nim płyn do podłóg. Niby zwykła chemia domowa. Jednak jego pomarańczowy zapach. Czuć go w całym domu, a mi przypominają się święta Bożego Narodzenia  za czasów dzieciństwa.




Jak już mogliście przeczytać we wstępie płyn ma intensywny zapach pomarańczy, który czuć w całym mieszkaniu. Starcza aż na 33 mycia podłóg.  Uwielbiam go nie tylko za zapach, a także za to, że jest uniwersalny. Możemy używać go do różnego rodzaju podłóg. Zawiera także składniki chroniące przed zarysowaniem. Jak dla mnie bomba. Moja ocena 10/10.


Taka przypominajka z poprzedniego postu o tej firmie. Dedra działa jak Avon lub Oriflame.  Można kupić produkt po cenie katalogowej. Wystarczy wpisać numer wybranego koordynatora, który znajdziecie na stronie.

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Marzy mi się taki zapach w moim domu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny płyn :) Ale dla mnie bardziej na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam go ale musi naprawdę fajnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również go posiadam i bardzo sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oja, nie znam firmy, ale produkt wydaje się być naprawdę fajny i wydajny :) taki zapach w całym domu to nawet zaleta! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tym płynem myc podłogi. jedynie czego zaluje, ze opakowanie takie małe :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie uzywam takich produktów w domu 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, gdzie można to kupić?

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam o tej marce :) jednak nigdy nie używałam produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo jeżeli pachnie w całym domu, to należy go kupić, haha! ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam riwniez ten plyn i jestem nim zachwycona! Warty uwagi 😊

    OdpowiedzUsuń