Wieszak, dzięki któremu już nigdy nie zapomnisz swoich kluczy.

20:56

Mieliście kiedyś taką sytuację, że musieliście wyjść z domu i nie mogliście znaleźć kluczy do drzwi lub wracaliście do domu, drzwi zamknięte i okazywało się, że zapomnieliście kluczy? Mnie takie sytuacje zdarzają się bardzo często, a mojemu mężowi prawie codziennie, ponieważ jest strasznie zapominalski. Często nie pamiętał, gdzie odkładał klucze, więc gdy chcieliśmy wyjść z domu, to szukanie ich zajmowało nam wieki. Postanowiłam coś temu zaradzić. Zaczęłam rozglądać się za wieszakami na klucze do przedpokoju, ale żaden zbytnio mi nie odpowiadał.


Pewnego dnia całkiem przypadkowo natrafiłam na sklep zawieszalnia.pl. Zaczęłam przeglądać jego asortyment i okazało się, że mają przepiękne wieszaki. Przyznam, że trudno było się zdecydować, który wybrać, ponieważ wybór był ogromy. Po długich przemyśleniach wraz z mężem zdecydowaliśmy się na  wieszak w kolorze białym z napisem "weź klucze".


Wieszak ma wymiary: 21,5 cm x 7 cm x 1,5 cm. Jak sami widzicie, nie jest on duży, więc zmieści się w każdym przedpokoju. Wykonany  jest z wysokojakościowej blachy o grubości 1 mm. Montaż tego wieszaka także nie jest skomplikowany, ponieważ możemy zawiesić go na taśmie dwustronnej lub dwóch kołkach montażowych.


Wieszak prezentuje się pięknie w naszym przedpokoju. Już nie jedna osoba zwróciła na niego uwagę i pytała, gdzie go zakupiliśmy. Dodatkowo dzięki niemu w końcu klucze mają miejsce w naszym mieszkaniu i nie musimy ich szukać przed wyjściem. Nie zapominam już także o nich, gdy gdzieś wychodzę,  ponieważ dzięki temu wieszakowi klucze wiszą w widocznym miejscu, a napis znajdujący się na nim tylko przypomina, by je zabrać.

You Might Also Like

43 komentarze

  1. Swietny pomysl ! Ja czesto zapominam klucze :p
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wieszak. Ja osobiście nie mam problemu ze znalezieniem kluczy, bo zawsze je mam po prostu w torebce.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny wieszak, sporo ciekawych widziałam w tym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam od nich wieszak tylko w innym kształcie naprawdę mają świetny asortyment. Wieszaki prezentują się świetnie i przykuwają wzrok ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna rzecz, ja jednak klucze zawsze mam w torebce schowane, więc dla mnie t zbędny gażet

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny i fikuśny wieszak. Przydałby się w moim przedpokoju bo mąż często zapomina kluczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się prezentuje :D Myślę, że idealnie pasowałby do mojego przedpokoju!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie by się taki przydał, ale nie dlatego, że zapominamy kluczy. Chodzi o to, że mój luby zostawia klucze wszędzie gdzie popadnie i nie odkłada ich na miejsce. Taki wieszak by był idealny;>

    OdpowiedzUsuń
  9. PEZEPIĘNY JA WYBRAŁAM WIESZAK DLA CÓRKI <2 WRÓŻKĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygląda ten wieszak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałam Ci już na instagramie, że bardzo lubię takie dodatki do domu - chciałabym taki wieszać mieć na swoim korytarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki świetny! :D Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy wieszak.. Mi również by się taki przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy pomysł na wieszak, wygląda przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł dla zapominalskich ;D. Juz przeglądam ofertę sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobny wieszak w domu. Jest przydatny

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny ten wieszak, jakie mają ładne stojaki na biżuterię!

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW! Te małe odłamki kamyczków robią wrażenie! :) Przydałby się nam taki wieszaczek!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam domek na klucze, ale jakoś kiepsko się u mnie sprawdza. chyba taki wieszak były lepszy, bo klucze pod ręką zawsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. O mi by się taki przydał ile razy nie wyjdę tyle razy zapomnę i muszę się po nie wracać do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oryginalny wieszak. Przydałby się u mnie, bo często szukam kluczy.
    http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny wieszaczek, bardzo przydatny gadżet

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś zdarzało mi się to notorycznie ale w końcu się opamiętałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Akurat robimy remont w przedpokoju. Klucze do mieszkania zawsze mamy przy sobie, ale np. z kluczami do piwnicy jest ciągły problem. Myślę, że trzeba będzie zakupić taki wieszaczek po remoncie i wieszać klucze na nim. Wtedy problem wiecznego szukania zniknie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aga kurcze ja to gps musze miec chyba wbudowany w kluczach gps plus jakies urzadzenie, ktore by mi wyszukiwalo i sygnalizowalo to najlepiej dzwiekiem.taka gapa ze mnie. Czesto gdzies poloze i znalezc nie moge. Swietne rozwiazanie z takim wieszakiem. Kazdy taki dodatek fajnie ociepla wnetrze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny ! Nie spotkalam sie jeszcze z takim :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie zapominam kluczy, nie wiem jak to robię, haha❤
    Chyba same mi wchodzą do kieszeni, bo ja nigdy nie pamiętam, że je zabieralam
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  28. no ladnie sie prezentuje ja mam klucze z breolakami

    OdpowiedzUsuń
  29. Mamy podobny wieszak i faktycznie to bardzo dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam ostatnio ich ofertę, te ich wieszaczki wyglądają bardzo fajnie, widać ładne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny taki wieszaczek. Sama bym taki kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny wieszak ale u nas się nie sprawdzi! My musielibyśmy mieć taki, który wali młotkiem w łeb i razi prądem hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Wieszak piękny, ale trochę tło przytłacza i nie widać go dokładnie na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię takie wieszaki i brakuje mi takiego w moim domu. Zawsze któryś z domowników gdzieś te klucze posieje i później wszyscy ich szukamy :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny jest ten wieszak. My mamy szafke na klucze

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie wieszczki są doskonałą dekoracja każdego holu, czy pokoju. Wygląda bardzo oryginalnie. Już widzę, jak wisi u m=nas na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Te wieszaki nie tylko fajnie wyglądają ale są też bardzo praktyczne

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny wieszak , ja mam do przedpokoju i prezentuję się zjawiskowo !

    OdpowiedzUsuń
  39. Ajj piękna ozdoba w przedpokoju, ale nie tylko. Bardzo mi się podoba taki sposób przypominania. Bardzo fajnie się czytało. Pozdrawiam, Naciaka!

    OdpowiedzUsuń