Czas się troszkę otworzyć.../ wishlista Zaful

17:11

Cześć kochani :)

Ostatnimi czasami sporo się u mnie zmienia. Zaczęłam zdrowo się odżywiać, mam więcej energii i nawet zaczęłam nawiązywać nowe znajomości. Tak Agnieszka rozmawia z ludźmi. Brawa dla mnie. Postanowiłam, że zmienię też trochę mój styl. Zazwyczaj ubierałam stonowane niczym niewyróżniające się rzeczy. W głębi duży zawsze chciałam trochę zaszaleć z ubiorem. Było tyle ubrań, które chciałam sobie zakupić i założyć, ale zawsze rezygnowałam z tego, bo bałam się o to, co pomyślą ludzie. Dziś już wiem, że nie warto aż tak się przejmować ludźmi, więc zamierzam w końcu pokazać swój styl i przy najbliższych zakupach wrzucić do koszyka ubrania, które tak naprawdę mi się podobają. Dziś  pokaże wam kilka z tych ciuszków. Pochodzą one ze sklepu Zaful, w którym trwają aktualnie fajne promocje: Zaful valentine's day sale, valentines day special, zaful valentines day 2018.


Tego typu kamizelki chodzą już za mną od trzech miesięcy. Podoba mi się w nich to, że wyglądają jak dłuższe marynarki tyle, że bez rękawów.



Koszule podobne do powyższej widziałam wśród moich znajomych blogerek. Sama  takiej jeszcze nie posiadam, ponieważ sądziłam, że skoro nikt u mnie w mieście nie ma takiej, to nie będę miała i ja. Nie chciałam się wyróżniać. Teraz w końcu mogę ją sobie zamówić bez tych głupich myśli z tyłu głowy.


Moja sylwetka pozostawia wiele do życzenia, więc zawsze omijałam obcisłe sukienki  i spódniczki. Ciągle chodziłam w spodniach. Teraz chce być bardziej kobieca.




To już na tyle z moich wyborów. Spodobało wam się coś?

PS. Mam dla was także kod rabatowy. Przy swoich zakupach wpiszcie "ZAKIRA".

You Might Also Like

4 komentarze

  1. mam nadzieję, że wreszcie się przełamiesz, ja akurat lubię się wyróżniać. wszyscy nie możemy być tacy sami bo to nudne

    OdpowiedzUsuń
  2. great pictures & wonderfull collection dear..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki są bardzo ładne :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma się co przejmowac zdaniem innych. Ważne, żeby czuc się dobrze z samym sobą :) Bardzo ładna ta ostatnia spódnica :)

    OdpowiedzUsuń