Openbox U.R.O.K edycja XXI

21:04

Cześć kochani.

Styczeń już się zakończył, więc pora na openbox styczniowego pudełeczka od Inspiredby. Co więc znalazło się w XXI edycji?


Figs&Rouge Odbudowujący krem na noc z serii Hydra Active   135,00 zł/ 50 ml

Nawilżającą technologią "Smart Nutrient" odżywia skórę witaminami A, C i E. Wzbogacona kwasem hialuronowym w celu optymalizacji wilgotności i odcienia. Zrównoważa odcień skóry i optymalnie nawilża. Kwas hialuronowy z maksymalną molekułą wilgotności zapewnia optymalne nawilżenie skóry, kwas retinowy z witaminą A i kompleksem witamin C i E pomaga zwiększyć produkcję kolagenu.

Barnängen All Over Rescue Body Balm   34,99 zł/ 200 ml

Zainspiruj się szwedzką naturą i tradycjami . Założona w 1868 roku marka Barnängen znana jest ze swojego kultowego mydła w kostce. Jego receptura stała się inspiracją do stworzenia formuły Cold Cream, aby zapewnić Twojej skórze ochronę, dzięki której poczujesz się po prostu dobrze. Odkryj  balsam do ciała, który łagodzi wrażliwą skórę dla długotrwałej aksamitnej  miękkości. Testowany dermatologicznie.

Ajaden Mydło bobasek   16,00 zł/ 150 g

Mydło powstałoz myślą o osobach, które mają wrażliwą i delikatną skórę. Pielęgnuję, obficie się pieni, nie zawiera sztucznych zapachów, barwników. W sam raz dla  osób, które szukają łagodnego dopieszczenia skóry.


Tria Krem ujędrniający na dzień z ekstraktem z imbiru  49,95 zł/ 50 ml

Delikatna konsystencja kremu, świeża biel i przyjemny zapach powodują, że poranna pielęgnacja staje się przyjemnością. Starannie dobrane składniki aktywne, użyte w idealnych proporcjach powodują, że krem jest rekomendowany jako baza pod makijaż. Z jednej strony ją otula i chroni, z drugiej- utrzymuje makijaż. A zadbana i zdrowa twarz kobiety, bez względu na wiek, stanowi jej wizytówkę.

Efektima Peeling + maska do dłoni   2,56 zł/ 2  x 7 ml

Peeling złuszczający- skuteczny i błyskawiczny. Doskonale złuszcza obumarłe warstwy  rogowe naskórka oraz poprawia  mikrokrążenie krwi.
Nawilżająca maska-- innowacyjny preparat stworzony na bazie wyciągu z aceroli, czyli najbogatszego  naturalnego źródła wit. C. Rozjaśnia przebarwienia oraz sprawia , że nawet bardzo przesuszone i zniszczone dłonie stają się miękkie i aksamitnie gładkie.

Chocolissimo Pralinki 2 Cup Cakes    13.90 zł/ 24 g

Dwie  słodkie pralinki CupCake w kształcie  babeczki zamknęliśmy w kartonik w jasnofioletowym kolorze. To idealny pomysł na słodkie podziękowanie dla gości weselnych.


Przyznam, że ta edycja mi się podoba. Pralinki były pyszne i znikły od razu po zrobieniu zdjęcia. Zadowolona jestem także z kremów do twarzy,  ponieważ ich u mnie nigdy za wiele.  Co do mydełka i maseczki  do dłoni jestem bez zdania o nich. Fajnie, że znalazły się w pudełeczku, ale jakoś nie robią na mnie efektu "wow". Natomiast najbardziej byłam ciekawa balsamu. Niestety dotarł do mnie z uszkodzoną pompką. Mąż ma spróbować coś temu zadziałać. Wielka szkoda... Sądzę, że to nie była wina firmy, a kuriera. Już nie raz widziałam, jak traktuje paczki, jednak człowiek nic na to nie poradzi.

Podsumowując pudełeczko oceniam na 8/10

You Might Also Like

47 komentarze

  1. Wow, nice products, look so useful! Great box, i love it!

    Visit my blog

    OdpowiedzUsuń
  2. pralinki widziałam na IG, cudne są i na pewno smaczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze powiedziawsZy po shiny boxie jestem strasznie zrazona do boxow. Nic zachwycającego jak dla mnie w tym nie ma. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałaś je pod koniec miesiąca? Bo wydaje mi się, że lepsza byłaby dodatkowo recenzja produktów.
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam je kilka dni przed napisaniem postu. Często nie otwieram tych kosmetyków po otwarciu boxu, bo mam zapas.

      Usuń
  5. Przypadło mi do gustu to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale te pralinki są piękne :D
    Co powiesz na wspolną obserwację ? Jeśli się zgadasz to zacznij i daj znac u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. urocze babeczki, bardzo dobrze sprawdzają się u mnie kosmetyki Barnängen

    OdpowiedzUsuń
  8. Pralinki wyglądają bardzo apetycznie :3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne pudełko njabardziej podoba mi się ten balsam.

    OdpowiedzUsuń
  10. O tym balsamie słyszałam dużo pozytywnych opinii. Ja jestem łasuchem, więc u mnie pralinki pewnie nie dotrwały by nawet do zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ te pralinki są kuszące :D co do kurierów to mnie już nic zdziwi :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Box bardzo ciekawy, ale mnie najbardziej zainteresował Twój kaktus! ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. PRALINKI ZDECYDOWANIE NAJLEPSZE :* WYGLĄDAJĄ CUDNIE

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodki dodatek w postaci babeczek to super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie pudełko różniło się jedynie pralinkami - ja miałam serca :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super dodatek w postaci tych babeczek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Balsam do mnie przemawiaa xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Z całego pudełka najlepsze dla mnie są pralinki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna zawartość pudełeczka, a co do pralinek to aż zgłodniałam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo udany box te pralinki i balsam Barnängen uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny box ;). Kiedy ja w końcu zacznę je kupować...? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Babeczki zjadla moja corka zaraz po zrobieniu zdjecia ;-) pudelko oceniam na bardzo dobre

    OdpowiedzUsuń
  23. czekoladki bym zjadła, a Barnangen kosmetyki uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj jakiego nam smaka narobiłaś tymi słodkościami :) Mmm...

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajny box ! pralinki smakowicie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Te pralinki są świetne, najlepsze z całego pudełeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta edycja mi się bardzo podoba. Pomył z pralinkami bombowy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeżeli się nie mylę, to podczas ostatnich zakupów w Rossmanie widziałam cały stojak produktów z firmy Barnangen. Mam nadzieje, że uda się coś zdziałać z pompką i po testach wrócisz z recenzją tego produktu. Jestem go bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hydra Activ i tria mnie kuszą więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Calkiem fajny bok. Pralinki by mi zniknely na starcie przy otwarciu boxa 😜

    OdpowiedzUsuń
  31. pralinki sa najlepsze z calej zawartosci :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kosmetyki faktycznie świetne ale pralinki wyglądają pysznie i mimo że są drobnym dodatkiem to przykuwają uwage

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdecydowanie najbardziej ucieszyłyby mnie te pralinki :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Z takiej zawartości byłabym bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Krem na noc, balsam i mydełko <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Pralinki najciekawsze z całego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  37. Peeling i maska do dłoni bardzo mnie zainteresowały i chętnie sięgnę. Rzadko kiedy poświęcam chwilę na pielęgnację rąk, więc na pewno mi się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pralinki bardzo ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie miałam pudełka z tej serii. Widzę, że ono również ma bardzo ciekawą zawartość. Dzięki temu można poznać wiele nowych kosmetyków i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  40. Chyba najbardziej spodobały mi się właśnie pralinki, wydają się być na prawdę pyszne

    OdpowiedzUsuń
  41. Babeczki mnie zaskoczyły ! Bardzo przyjemny dodatek do boxa :*

    OdpowiedzUsuń