Czy dla kobiet plus size można kupić fajne ubrania w chińskich sklepach internetowych?/ Wishlista Zaful

12:11

Cześć kochane <3

Jak zapewne wiecie, jestem kobietką trochę większą i noszę rozmiar powyżej XL. Stacjonarnie ciężko było mi znaleźć jakieś fajne ubrania w swoim rozmiarze. Byłam zawiedziona. W internecie było trochę łatwiej, ale za to kosztowały one krocie, jakby były wyprodukowane ze złota. Rozumiem, że więcej materiału idzie na rzecz z działu plus size, ale nie przesadzajmy, by była ona nawet trzy razy droższa od tych w rozmiarze S. My "puszyste", jak sporo osób na nas mówi, chcielibyśmy ubrać się ładnie za rozsądne pieniądze, a nie za miliony. Jakiś czas później podczas podejmowania decyzji dotyczącej współpracy z jednym z chińskich sklepów znanych w blogosferze znalazłam dział plus size. Jakie było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że mają całkiem fajne ubrania. Myślałam wpierw, że ze współpracy będę miała samo obuwie i dodatki, a tu proszę taka miła niespodzianka. Okazało się, że  aktualnie każda chińska strona ma ubrania w większych rozmiarach. W niektórych sklepach jest to totalny miszmasz: ubrania workowate są pomieszane z tymi fajnymi, ale też są takie, w których znajdują się same super ciuszki. Moim zdaniem najfajniejszy asortyment "plus size" ma sklep Zaful. Przygotowałam dla was dzisiaj taką małą wishliste z tego sklepu byście mogły się przekonać same.




















You Might Also Like

30 komentarze

  1. tez mam rozmiar powyzej XL i naprawde mozna fajne ciuchy dostac z tych stronek ,ale mimo wszystko dąze do tego , aby schudnac, bo dla chudych szczap mają o wiele ladniejsze ciuchy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic selection. Great post darling! Have a nice day!♥

    New post is on my blog, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurta w Zaful trudno mi znaleźć coś fajnego w większym rozmiarze

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami dla takich dziewczyn sa nawet lepsze ciuchy :) swietnie sie te ubrania prezentuja :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to raczej z tych minus size ;), ale widziałam, że ta większa rozmiarówką też jest całkiem fajna. Dobrze, że sklep też pomyślał o bardziej kobiecych kształtach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak na żywo wygląda pierwsza kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne, że u nich jest spory wybór dużych rozmiarów. I mają piękne, stylowe ubrania! ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne propozycje, ja myślę, że dobrze wyglądamy w czymkolwiek jeśli tylko się dobrze ze sobą czujemy, pewność siebie gra kluczową rolę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciężko znaleźć takie cuda jak dla kobiet w mniejszym rozmiarze, jednak jest to możliwe. Ja znalazłam dużo perełek dzięki którym wyglądam na szczuplejszą i czuję się sexy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę Ci powiedzieć, ze podobają mi się Twoje wybory xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza kurteczka mi przypadła do gustuu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta druga propozycja z wishlisty idealna dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne propozycje moim zdaniem, każdy ma może w czymś ładnie wyglądać i niezależnie od rozmiaru znaleźć coś fajnego dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba zmierzam w kierunku tego rozmiaru... muszę się wziąć za siebie :)
    Podoba mi się ta bluzka z wiązaniem z tyłu! Fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to prawda, nieraz w sklepach fajne ciuchy kosztują miliony. I to nie tylko w większych rozmiarach, w tych mniejszych także. Super propozycje:) Nie trzeba wydawać milionów by fajnie i modnie wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj ja to mam na odwrot wlasnie. Wzrost :( i wszystko wiecznie za krotkie 🙈

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze jak przeglądam Zaful to znajduje wiecej perełek wlasnie na pplus size :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne propozycje. Jak widać i w większych rozmiarach można kupić coś ładnego

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnia sukienka bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie raz zaglądam do tego działu, bo czasami można tam znaleźć fajne perełki. Trzeba jednak uważać z rozmiarówkami, bo nie raz są zawyżone :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe propozycje, ostatnia sukienkę mam i bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie orientuje sie w rozmiarach plus size za bardzo, ale kilka z tych rzeczy ktore prezentujesz wyglada fajnie :) Najbardziej mi sie spodobala to koszulka z koronka <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Chińskie sklepy są jedynymi, w których mogę dla siebie znaleźć coś ładnego. U mnie jest głównie problem z przepukliną, która utrudnia znalezienie czegokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja noszę od xs do m w zależności od modelu więc nic tutaj dla mnie. Myślę niemniej że niezależnie od rozmiaru trzeba po prostu dobrze szukać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki dobrze dobranym ciuchom osoby plus size mogą wyglądać na prawdę pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń