Czy przekonałam się w końcu do olejków?- Recenzja suchego olejku od Nivea

21:18

Nigdy nie przepadałam za olejkami. Przeszkadzało mi w nich to, że zostawiały po sobie tłusty film. W pewnym momencie po prostu przestałam ich używać. Bo po co się męczyć? Możecie sobie wyobrazić, jak byłam hmm... "wkurzona", gdy jakiś czas temu dotarła do mnie paczka od Nivea właśnie z olejkiem do ciała.


Olejek leżał i leżał na półce, aż w końcu zobaczyłam jego recenzję na jednym z moich ulubionych blogów. I dopiero tam doczytałam, że jest to suchy olejek i nie zostawia tłustej skóry. Także wyciągnęłam swój olejek z szafki i zaczęłam testy.


Okazało się, że to produkt stworzony w 100% dla mnie, ponieważ rzeczywiście nie zostawia tłustej warstwy na skórze oraz bardzo szybko się wchłania. Po jego dłuższym użyciu zauważyłam poprawę  mojej skóry na nogach. Stała się ona w końcu nawilżona, choć zawsze była sucha. Z chęcią zakupię kolejną butelkę tego olejku.

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Suchy olejek - jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić :D Ale to już kolejna pozytywna recenzja, którą czytam na jego temat, więc jak tylko skończy mi się mój balsam to po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zaskoczona brakiem tłustej warstwy - też bardzo jej nie lubię. Chyba wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja od dawna kocham zwykłe tłuste olejki oraz suche, te drugie nawet bardziej bo piżamka się do nich nie klei :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so inspiring!
    I love the post:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę się jeszcze przekonać do olejków :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo rzadko używam olejków, ale myślę, że taki suchy jest zdecydowanie przyjemniejszy w stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosowalam jeszcze takiego kosmetyku :) muszę się za nim rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wyprobuje skoro jest to suchy olejek

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że olejek się sprawdził i go polubiłaś. Jestem uzależniona od olei, ale tego nie znam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię olejki ;) Ostatnio często stosuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez za olejkami nie przepadam. Ale ten chce sobie kupic i sprawdzic jak u mnie by to wygladalo. Akurat Nivea lubie i ciesze sie, ze wprowadzaja wreszcie ciekawe nowosci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja coraz bardziej się przekonuję do olejków i ten uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też nie przepadam za olejkami ze względu na tłusty film, a ten jest super - szybko znika

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy produkt, tez nie przepadam za olejkami, ale może sie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie wczoraj go zakupiłam :D jestem ciekawa jak spisze się u mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że jest taki produkt! Szukam czegoś dobrego do nawilżenia więc będę musiała sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie, że taka forma olejku Ci się sprawdziła, ja chyba zostanę przy zwykłych olejkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Olejki to fajna rzecz w pielęgnacji, ja osobiście je uwielbiam;>

    OdpowiedzUsuń
  19. sama mam ciężko się przekonać do olejków do ciała... nie lubię tego tłustego filmu na skórze :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czasami właśnie tak jest, że coś spisujemy na straty nie znając tego lub nie próbując a ostatecznie okazuje się genialnym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również nie jestem zwolenniczka olejków ze względu na ich "tłustość". Czytałam wiele pozytywnych opinii na temat tego olejku. Myślę, że jest to innowacyjny produkt z którym mogłabym się polubić:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę wypróbować ten olejek i przekonać się jak działa.

    OdpowiedzUsuń