Spokojny sen z MAM BABY

00:04

Nie od dziś wiadomo, że każda mama chciałaby, aby jej dziecko przespało spokojnie całą noc. Pobudki dla każdego są męczące. Dziecku później trudniej zasnąć, a my rano wyglądamy jak zombie. Jak możemy, choć troszkę ułatwić dziecku zaśnięcie? Myślę, że zdecydowanie pomoże w  tym podanie ciepłego mleczka bądź wody do na picia, a później ulubionego smoczka. Gdzie jednak znaleźć smoczek, który nie zniszczy uzębienia naszego bobasa? Lub gdzie dostać butelkę, z której dziecko nie będzie się krztusić? Już wam mówię.



Odpowiedź brzmi  u MAM BABY.  Firma ta działa w trzydziestu krajach, na wszystkich kontynentach świata. Ich produkty zdobywają prestiżowe nagrody. W USA firma ta jest liderem rynkowym w dziedzinie smoczków dziecięcych. Brzmi świetnie prawda? I powiem wam, że produkty tej firmy są najlepszymi, z jakimi do tej pory się spotkałam. Nie dość, że oczarował mnie wygląd tych rzeczy to jeszcze i ich "właściwości".



Zacznijmy może od smoczków, które ciekawiły mnie najbardziej ze wszystkich produktów tej firmy.  Wybrałam opakowanie dwóch sztuk z serii MAM Original. Smoczki te stworzone są we współpracy z pediatrami, dentystami oraz ortodontami. Posiadają one specjalnie wyprofilowaną tarczkę i szyjkę, dzięki czemu idealnie dopasowują się do żuchwy i nie podrażniają skóry dziecka. Dodatkowym plusem jest to, że są sprzedawane w specjalnym pudełku, w którym możemy te smoczki wyparzać w mikrofali. Dla  mnie to duże ułatwienie i oszczędność czasu. Decydując się na nie, bałam się jednej rzeczy. Justynka zawsze używała smoczków o innym kształcie gumy. Byłam ciekawa, jak zareaguje na te. Okazało się, że nie miałam czego się bać. Tysia od razu się z nimi polubiła. Tym bardziej że kółeczka tych smoków są tak świetnie zaprojektowane, że może ona bez problemu sama je wyjąć z buzi i do niej włożyć.



Oprócz smoczków zdecydowałam się także na dwie butelki. Jedną do mleka, a drugą do picia. Wybrałam model MAM Anti-Colic i MAM Learn to Drink Cup. Zacznijmy może od tej pierwszej.




Justysia nie miała częstych kolek, ale gdy się one pojawiały to były nie do zniesienia, dlatego właśnie zdecydowałam się na butelkę antykolkową. Ma ona pojemność 320 ml. Dla niektórych jest to dużo, ale dla mnie idealnie, ponieważ w tych mniejszych ciężko było mi rozrobić mleko. Butelka ta ma specjalne dno z funkcją odpowietrzania, dzięki czemu dziecko podczas karmienia musi  rzadziej odpoczywać, a przez to mniej połykają powietrza. Dodatkowo smoczek jest wykonany z przyjaznego dla dziecka jedwabistego sylikonu. Z plusów tej butelki mogę także wymienić wam jej łatwość w czyszczeniu. Możliwość odkręcenia butelki do mycia z dołu i góry, szerokie otwory oraz możliwość wyparzania w mikrofali bardzo ułatwiło mi jej czyszczenie.


Drugą butelkę wybrałam ze względu na to, że chce nauczyć Tysię, jak najszybciej pić z kubeczka. Zaczyna ona już sama siadać, więc nie będzie to dla niej problemem. Wiadomo, że od razu nie będzie umiała pić z takiego kubka, więc zdecydowałam się sprezentować jej butelkę do nauki.  Butelka Learn to Drink Cup ma pojemność 190 ml, co jest moim zdaniem idealne dla dziecka półrocznego. Ma także dopasowany, antypoślizgowy design, dzięki czemu Justynka może sama bez problemu trzymać butelkę oraz miękki ustnik, który ma przygotować dziecko do picia z twardego. Ogromnym plusem są także dwa rodzaje przepływów płynu. Do butelki jest dołączony wyjmowany zawór, dzięki czemu w sekundę niekapka możemy zmienić na swobodny przepływ. Tyśka tak polubiła się z tą butelką, że ustnik mamy już zmasakrowany przez jej dziąsełka.





Razem z Justysią polecamy wam produkty od MAM BABY. Sprawdziły się u nas w stu procentach.

You Might Also Like

22 komentarze

  1. O jeju ,jaki słodziak <3 :-) sliczne dzieciotko :-) buziaki Kochana

    https://nataliazarzycka.blogspot.com/2018/04/spring-look.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! A ja - aż wstyd się przyznać, nie znałam tej firmy... Bardzo fajny opis i recenzja :) Moja córcia ze smoczkiem to tak roznie , im jest starsza tym mniej korzysta, tak sama z siebie ... Chociaż nie będziemy miały problemu z odstawianiem :D Pozdrawiam! Milkowomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze dziecko, fajne smoczki i butelki

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas nie pomagaly smoczki w snie. Gdy spędzamy wiecej czasu na swiezyn powietrzu Martynka spi lepiej ale szybko wstaje, bo juz o 5 rano. Kolki miala okropnem trwaly caly dzien.
    Pomogla nam butelka zze specjalnym odpowietrznikiem Dr Browna czy cos takiego i specjalny lek od lekarza .A po szczepionce na rotawirusy wszystko ustapilo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i kolorowe te gadżety. Mnie jeszcze są niepotrzebne ale dobrze poznać recenzje na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Marysia w Naszym przypadku nie wie co to smoczek ;) Chętnie przejrzę ofertę sklepu i pewnie wybierzemy coś odpowiedniego dla Naszego wieku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tej pory nie znałam tych produktów.Co prawda mam już swoje sprawdzone smoczki i butelki, ale chętnie poznałabym coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Etap skoczków mamy już daaaaawno za sobą ( córka 3 lata od 2 nie bierze smoczka) ale u nas po mimo prób sprawdził się tylko NUK

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja byla bezsmoczkowa i bezkolkowa ;) butli tez nie mialam gdyz tylko KP :)
    Dobrze ze Twoja corka ma spokojny sen

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie korzystałam z produktów tej marki. Dla Milenki kupuje smoczki i butelki z Canpol

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodkie fotki ;) W przyszłości może się zdecyduję na tę firmę.

    OdpowiedzUsuń
  12. My smoczki mielismy tej samej, dosc znanej w tej kategorii firmy co butelki i do mleka i do picia niekapki itd. Ta firme znam tylko ze sluchu skadś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi na razie takie produkty są zbędne, jednak prezentują się naprawdę uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mała ma swój smoczek od urodzenia i innego nie chce. Tej marki nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. My już ze smoczkiem się dawno pożegnałyśmy. Te są takie śliczne,a malutka jaka uśmiechnięta.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie produkty, które pokazałaś od pierwszych dni życia Anastazji towarzyszką nam w domu, mam do nich ogromne zaufanie i polecam je każdej mamie :D A ta butelka... w przypadku Anusi spisywała się rewelacyjnie. Pomogła zaprzestać nam problemów z kolką !

    OdpowiedzUsuń
  17. Te produkty mają super grafikę, bardzo mi się podoba ich wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne produkty, muszę przekazać post swojej bratowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Temat kompletnie jeszcze nie dla mnie ale z czystą przyjemnością przeczytałam post zapatrując się na te cudne zdjęcia małej kruszynki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ta twoja córcia jest już duża:))) Widać, że smoczki i butelka jej pasują, a to najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki słodki maluszek. Smoczki też fajne.

    OdpowiedzUsuń