Openbox pudełka U.R.O.K- edycja XXIII

22:30

Cześć  kochani :)
Dzisiaj, jak co miesiąc przychodzę do was z openboxem pudełeczka U.R.O.K. Jest to pudełko niespodzianka. Znajdziemy w nim zazwyczaj kosmetyki pełnowymiarowe. Cena takiego pudełeczka to 39 złotych, a zamówić je możecie na Inspiredby. Co się znalazło w XXIII edycji tego pudełka?


Apis- Pielęgnacyjny krem do rąk (24,00 zł/ 300 ml)

Lekki krem do pielęgnacji dłoni z  drogocennym olejem arganowym, słonecznikowym i masłem shea. Błyskawicznie uelastycznia, regeneruje, wygładza i zmiękcza naskórek zapobiegając nadmiernemu wysuszaniu skóry. Formuła bogata w kwas hialuronowy, kolagen i elastynę dostarcza natychmiastową dawkę nawilżenia i odżywienia.

HerbOlive- Peeling do stóp (23.99 zł/ 150 ml)

Odświeżający peeling do stóp w kremie. Zawiera ekstrakt z mięty, oliwę z organicznie uprawianych oliwek, aktywny organiczny aloes i granulki z pestek oliwek. Łatwo się wchłania i zapewnia uczucie świeżości oraz głębokie nawilżenie dla stóp.


Silikonki- Opaska/bransoletka na rękę (10,50 zł/szt.)

SILIKONKI to bransoletki z silikonu z naniesionym na  nie tekstem lub znakiem. Na zamówienie personalizują gadżety z silikonu do zamówień pojedynczych i hurtowych.



RSS Professional Cosmetics- Beauty Cleaner make-up tool remover (49.00 zł/ 200 ml)

Beauty Cleaner to profesjonalny produkt do mycia gąbek kosmetycznych, pędzli oraz akcesoriów makijażowych. Jedyny taki produkt na rynku stworzony  przez wizażystkę, która niczym nie mogła domyć swoich gąbek.


Rable- Punktor- preparat przeciwtrądzikowy do stosowania miejscowego (24,90 zł/ 15 ml)

Unikatowy preparat do stosowania miejscowego zarówno dla cery trądzikowej, jak i innych rodzajów cery. Ma prosty skład i skuteczne działanie. Wykazuje właściwości ściągające, wysuszające i przeciwzapalne. Zapobiega powstawaniu obrzęków. Koi, lekko chłodzi i znieczula podrażnioną skórę.


Perfumeria "Zapach Orientu"- Tester perfum (upominek)

Perfumeria "Zapach Orientu" działa już od 2 lat i zabiera w swoistą podróż zapachową do różnych zakątków orientu. Znajdziesz tutaj wyjątkowe perfumy między innymi z Indii, Emiratów Arabskich, Malezji. Każdy zapach dostępny w tej perfumerii jest absolutnie wyjątkowy!


Jafra Cosmetics Polska- Biały korektor (39,00 zł/ 15 ml)

Kremowy, nawilżający korektor, który pomaga zredukować przebarwienia i worki pod oczami. Rozjaśnia i utrwala makijaż oczu oraz modeluje kształt twarzy.



Miyo- Puder brązujący  Sun Kissed Powder (15.99 zł/ 10 g)

Pocałunek słońca! Matowy puder brązujący, idealny do modelowania konturu twarzy lub podkreślenia opalenizny. Gwarantuje perfekcyjny wygląd i jedwabiste wykończenie makijażu.


Ogólnie zawartość pudełeczka nie jest najgorsza. Były gorsze edycję. Najmniej przypadła mi do gustu bransoletka, ponieważ ja takich nie noszę. Zabrał ją mój syn i się nią bawi. Oprócz tego w inne ręce, a mianowicie mojego męża poleciał Punktor. Podobno spisuję się OK. Z kremu do rąk jestem średnio zadowolona, bo mam już ich  całkiem spory zapas. Najbardziej cieszę się z korektora, pudru brązującego oraz płynu do mycia pędzli. Takie rzeczy schodzą u mnie bardzo szybko, więc ich nigdy za wiele. Ogólnie pudełeczko oceniam na 7/10.

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Nice review, Dear!
    I`m your new subscriber in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość pudełka dosyć słaba jak dla mnie. Podoba mi się tylko krem do rąk z masłem shea, które uwielbiam w kosmetykach. :) Reszta produktów niestety mnie nie zaciekawiła, a zwłaszcza z silikonowej bransoletki byłabym mocno niezadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Box jest przyjemny. Nie podoba mi sie bransoletka, bo to gadzet dla dzieciakow:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa cleanera do gąbek i pędzli. Przydałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba tylko ten krem do rąk by mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna bransoletka opaska, z kremu do rąk też byłabym zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie ten produkt do mycia gąbek kosmetycznych, przydałby mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zaciekawił mnie bronzer, nic nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Plun do pędzli zawsze sie przyda

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartość calkiem fajna. Mi tez spodobaly sie te same rzeczy co Tobie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten puder brązujący z Miyo bym chętnie przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tym pudełku. Fajnie, że o nim napisałaś :)

    https://inspirant-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się zawartośc tego pudełka - bransoletkę również zabrało mi moje dziecko/

    OdpowiedzUsuń
  14. Korektor i puder brązujący mnie zaciekawiły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem do rąk musi cudnie pachnieć, chętnie bym to sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę słabo wygląda ta zawartość pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawartość mocno średnia wg mnie, a ta opaska .. hmm Nie wiem co ona tam robi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie słabo wypadła ta edycja.

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi się podoba zawartość tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy zestaw. Znam jedynie bronzer, a reszta jest mi zupełnie nieznana. Z tego co widzę, zawartość pudełka jest dużo lepsza niż ShinyBox.

    OdpowiedzUsuń
  21. Całe pudełeczko bardzo mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń