Visiofocus Smart- pomoc w walce z grypą

18:00

Sezon grypowy nadal trwa. Prawie wszyscy moi znajomi są  chorzy. U nas także nie jest lepiej. Skończy się grypa, tydzień przerwy i znów kogoś z naszej rodziny dopada choróbsko. Ta osoba zarazi kolejna, ta znów kolejną i za chwilę  w domu mamy szpital. Najgorsza jest grypa u maluchów. Nie rozumieją one, że powinny leżeć, wygrzewać się i przyjmować lekarstwa. Próbują mimo osłabienia się bawić i potem niestety tylko bardziej cierpią. Możemy im ulżyć troszkę w chorobie, np. zbijając gorączkę. Tylko najpierw musimy mieć do jej zmierzenia odpowiedni termometr.



Visiofocus Smart to właśnie bohater dzisiejszego wpisu. Jest to termometr, który świetnie sprawdzi się podczas mierzenia temperatury u malutkich dzieci. Jest on bardzo prosty w obsłudze. Pomiar trwa dosłownie jedną sekundę, a dzięki wyświetlającej się temperaturze na czole wiemy, że pomiar został wykonany prawidłowo. Wystarczy, że ustawimy go w takiej odległości, by cyfry mieściły się w ramce.




Dlaczego uważam, że ten termometr jest idealny do mierzenia temperatury u maluszków? Dla mnie liczy się bezpieczeństwo mojego dziecka. Urządzenie te nie wytwarza szkodliwego dla zdrowia promieniowania. W dodatku możemy zmierzyć nim dziecku temperaturę, kiedy ono spokojnie śpi, ponieważ termometr nie wytwarza żadnego dźwięku, więc nie obudzi naszego maleństwa. Leży także stabilnie w dłoni, więc mamy pewność, że nie wypadnie nam z ręki i nie narobi niepotrzebnego hałasu.


Termometr ten jest idealny nie tylko do mierzenia temperatury ciała. Spokojnie możemy zmierzyć nim temperaturę panującą w domu, wodę na kąpiel dziecka, herbatę czy mleko. Jak widzicie, jest  to urządzenie wielofunkcyjne. Dodatkowym atutem jest to, że termometr  zapamiętuje kilka ostatnich pomiarów, dzięki czemu zawsze możemy do nich powrócić i sprawdzić, czy temperatura spada.


Co do wykonania termometru to mogę śmiało stwierdzić, że jest on wykonany bardzo solidnie. Nigdzie nic nie odstaje, nie jest łatwo rozłożyć go na części, co jest świetną sprawą przy dzieciach, które potrafią już się wdrapać wszędzie. Producent twierdzi, że urządzenie te wytrzyma dziesięć lat. Mam nadzieje, że posłuży nam naprawdę tyle czasu, bo jest świetny. Zakupić możecie go w sklepie internetowym 24medyczny.

You Might Also Like

13 komentarze

  1. sama mam termometr bezdotykowy i jestem bardzo zadowolona, ten model jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny taki termometr, też muszę się zaopatrzyć w taki

    OdpowiedzUsuń
  3. W taki termometr warto zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie taki termometr powinien być w każdym domu. To ogromne ułatwienie dla mamy i dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki termometr jest nie zastąpiony jak w domu są dzieci super sie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  6. To spora wygoda, jak byłam w szpitalu, to zawsze rano pielęgniarka "strzelała" takim czymś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki rewelacyjny! Mnie samą teraz dopadło choróbsko. Przez tą pogodę ciągle jestem chora :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna sprawa taki termometr :) prosty i szybki w użyciu

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam też podobny termometr i bardzo sobie chwalę. Jest bardzo pomocny nawet gdy dziecko śpi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam, że te tradycyjne i tak sa najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydatny jest taki termometr :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie termometr to niezbędnik w kosmetyczce mojego malucha i też mam tego rodzaju.

    OdpowiedzUsuń