K.N. Haner- "Sponsor" tom II

18:00

Cześć Kochani :)

Ostatnio czytam coraz więcej. Prawie cały swój wolny czas spędzam na czytaniu książek. Odpręża mnie to i pozwala przenieść się w świat pozbawiony moich problemów. Ucieszyłam się, więc z okazji przeczytania drugiego tomu "Sponsora" K.N. Haner wydawnictwa Editio.Red.


Oczywiście, zanim sięgnęłam po tom drugi, to zapoznałam się z pierwszym, ponieważ nie miałam okazji przeczytać go wcześniej. Uwierzcie mi, że pochłonęłam te książki w błyskawicznym tempie. K. N. Haner zawładnęła po prostu moją duszą i sercem. Nie potrafiłam oderwać się od tych książek i każdą stronę czytałam z coraz większą ciekawością, co będzie dalej. Przyznam, że nie mogłam uwierzyć,  że to polska autorka, bo książka jest napisana naprawdę na miarę światową i mam nadzieje, że niedługo książki K. N. Haner będzie znał każdy.


"Sponsor tom II" opowiada o dalszych losach bohaterów z tomu pierwszego, czyli Kaliny i Nathana. Dalsza część historii zaczyna się kilka miesięcy po wypadku. Kalina jest w trakcie rehabilitacji, by odzyskać sprawność nóg po wypadku, a Nathan niestety wrócił do swojego dawnego "zajęcia", czyli sponsoringu. Obydwoje, jednak tęsknią za sobą i nie mogą przestać o sobie myśleć. Pewnego dnia wpadają na siebie podczas zakupów w galerii handlowej. To spotkanie wyciąga z nich wszystkie skrywane emocje. Zdradzę wam, że Kalina i Nathan się zejdą, ale przyszłość ich dosięgnie. Czy uda im się przetrwać? Tego musicie dowiedzieć się sami.


Jak już pisałam na wstępie, ta książka jest super. K. N. Haner odwaliła kawał świetnej roboty. Książkę czyta się bardzo szybko, jest napisana lekkim językiem. Autorka rozwija oprócz wątku głównych bohaterów, także wątek rodziców Nathana, dzięki czemu historia wydawała mi się jeszcze ciekawsza. Żałuję, że to już koniec, bo związałam się z tymi bohaterami, jakby byli moimi bliskimi. Przeżywałam wraz z Kaliną wszystkie chwile smutku i radości. Książka ta ukazała mi, że miłość jest w stanie zmienić człowieka (oczywiście na lepsze) i że jeśli jest ona prawdziwa, to przezwycięży wszystkie przeszkody napotkane na swojej drodze.

Z całego serca polecam wam zapoznać się z książkami K. N. Haner. Ja już poluje na poprzednie serie :)

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Książka napisana lekkim językiem...to coś zdecydowanie dla mnie. Napewno ją przeczytam w całości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie historie i już sama okładka mnie zaciekawiła. Muszę ją przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym przeczytać zarówno I jak II tom! :D
    Jestem ciekawa jaka przyszłość "dosięgnie" głównych bohaterów.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że ta książka ma kolejny Tom. Super ciekawa jest ale raczej się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że trochę emocji przeżyłaś podczas lektury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna książka, bardzo zaciekawiłaś mnie swoją recenzją. Na razie nie mam czasu na czytanie, ale jak w końcu będę mieć trochę wolnego to popytam o nią w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń