Hit zimy, czyli Tea Rebels

21:24

Hej :)
Przepraszam, że dawno nic nie dodawałam, ale troszkę się pokomplikowało u mnie. Jest już w porządku, więc postanowiłam coś dla was napisać. Dzisiaj chce wam pokazać dwa hity tej zimy, czyli herbatę owocową oraz kawę rozpuszczalną ze sklepu Tea Rebels.



Wybrałam sobie kawę rozpuszczalną o smaku adwokatu oraz  herbatę o smaku owoców deserowych. Nawet nie spodziewałam się, że będą takie dobre. Osobiście próbowałam herbaty i jest pyszna. Jej zapach dało się poczuć już po otworzeniu puszki, a gdy się ją zaparzyło był jeszcze mocniejszy.



Kawę próbowali goście na chrzcinach Tomusia. Zachwalali ją sobie. Jej aromat tak jak herbaty wyczuwalny był już z puszki, a po zaparzeniu to po prostu było niebo dla nosa ha. Nawet osoba, która nigdy nie piła kawy rozpuszczalnej, ją sobie zachwalała.



Czemu hity zimy? Moim zdaniem i kawa i herbata od Tea Rebels jest idealna do czytania książki pod kocem w zimowe wieczory. Jeszcze design opakowań, Po prostu idealnie trafiają w mój gust. Są ciekawe i  przyciągające wzrok. Jeszcze te cytaty na boku puszek. Po prostu uwielbiam,


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Fajne rozwiązanie do przechowywania. Nieszablonowe i interesujące. Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie lubię smakowych kaw i herbat, nawet jeśli pachną bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kuszą mnie te kawy :) na pewno pachną pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam różnego rodzaju herbatki, zwłaszcza owocowe, wiec zapowiada sie pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie opakowania ! I z przyjemnością skosztowała bym tej kawy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam te kawy i bardzo je lubię ;)
    A co do opakowań to sa mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kawa o smaku adwokatu brzmi intrygująco, koniecznie muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super opakowania ! Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Puszki przyciągają uwagę i świetnie wyglądają, a co do herbat to uwielbiam je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Puszeczki są cudowne, bardzo lubię takie detale do domu :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne opakowania :D Cudne są

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusisz maleńka. Obiecujaco wyglada. A opakowania cudowne sa. Mam tez podobne ale stare i strasznie poniszczone 😊

    OdpowiedzUsuń