Świąteczna Wishlista z Banggood

22:18

Święta tuż tuż. Niektórzy już stroją choinki, mieszkania ozdabiają świątecznymi dodatkami. Na witrynach sklepowych święcą kolorowe lampki, a na ulicy pełnych zabieganych osób.  Ja jednak wolę nie robić przedświątecznych zakupów w biegu. Prezenty oraz dekoracje zakupiłam już w październiku. By ominąć ten zakupowy szał, skorzystałam także ze sklepów internetowych. Jednym z nim był Banggood. Znajdziecie tam wiele rzeczy, które wprowadzą świąteczny nastrój w waszym domu. To, co wam dziś pokaże to tylko namiastka.






You Might Also Like

30 komentarze

  1. Ale ciekawe ozdoby. Posiadam w domu te " ubranka " na krzesła. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam dodatki świąteczne xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam czas przeglądania świątecznych gadżetów, tyle wszystkiego, że nie wiadomo na co się zdecydować;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są tez rzeczy, zwłaszcza te worki świąteczne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ile świetnych świątecznych gadżetów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam już tylko czekam aż będzie po tym całym świątecznym szale którego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kazde dodatki na swieta. dodaja uroku. i jest ta magia. u mnie choinka juz stoi. chce sie cieszyc jak najdluzej :) niby banały, ale pieknie zdobia dom i nadaja niepowtarzalny rodzinny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne te worki św. Mikołaja :D Skusiłabym się, ale mam już jeden w domu.

    OdpowiedzUsuń
  9. czuć świąteczny nastrój :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam bzika na punkcie wszelkich świątecznych świecidełek :-) Lubię ustawiać w oknach świecące choinki,bałwanki czy Mikołaje :-) Wiem,może to dziecinne,a mam 32 lata,ale w święta chyba wolno :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są te worki na prezenty. Zawsze to inny sposób na zapakowanie podarków! 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwelbiam takie swiateczne ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne propozycje bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne propozycje, które idealnie wprowadzają w świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten case na telefon jest przeuroczy ♥
    poklikane
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki takim wpisom czuję, że święta tuż tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy, poklikałam ;)
    ******************************************

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!

    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)

    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te świąteczne rzeczy! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie propozycje. Na przyszly rok zamowie pewnie kilka z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W dzisiejszych czasach dekoracji świątecznych jest mnóstwo! Jak trzeba kupić, to nie wiadomo na co się zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki cudowny case na telefon!

    OdpowiedzUsuń