Mój pierwszy raz z Ariana Lashes

18:59

Cześć kochani :)

Chyba każda kobieta marzy o długich, pięknych rzęsach, ale rzadko której z nas są takie dane przez naturę. Niektóre z nas po prostu akceptują swoje rzęsy, a inne ratują się kępkami bądź sztucznymi rzęsami. O tych ostatnich właśnie będzie mój dzisiejszy post.



Zawsze marzyłam o długich pięknych rzęsach. Odżywki nie dawały jakiś wielkich efektów, więc zdecydowałam się na sztuczne rzęsy. Bałam się pierwszego przyklejenia oraz nie wiedziałam jakie rzęsy wybrać. W końcu zdecydowałam się na model "Lauren" od firmy Ariana Lashes.


Ten model rzęs jest jednym z najbardziej przypominających naturalne rzęsy. Nie jest jakiś przesadzony, teatralny ani dramatyczny. Sądzę, że te rzęsy są idealne do nauki ich przyklejania. Pasek, na którym są umieszczone jest bardzo elastyczny przez, co możemy je przystosować do kształtu naszego oka. Aplikacja także jest dziecinnie prosta (choć jak tak, jak we wszystkich trzeba nabrać w niej wprawy) i niczym nie różni się od aplikacji innych popularnych rzęs. Mianowicie najpierw tuszujecie swoje rzęsy, potem przykładacie te i kształtujecie pasek. Jeśli rzęsy są za długie, to przycinacie i spokojnie możecie je przyklejać. Uważajcie tylko by nie nabrać za dużo kleju. Ich zdejmowanie też jest bardzo proste. Wystarczy je podważyć i odkleić zdecydowanym ruchem ręki. 


Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć efekt tych rzęs. Wiem, że ich aplikacja nie jest idealna, ale bądźcie wyrozumiali, bo jak już wcześniej pisałam, przyklejałam sztuczne rzęsy po raz pierwszy.

You Might Also Like

40 komentarze

  1. Uwielbiałam kiedyś doczepiać sobie kępki, efekt kępek i pasków rzęs to coś niesamowitego;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają jak prawdziwe!
    PS. Ale masz błękitne oczy *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW bardzo fajny Naturalny efekt dają!
    Myślę, że to całkiem fajna alternatywa do rzęs doczepianych na stałe ( 3 tyg?)
    http://www.fashionbyfeather.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz kochana ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzęski wyglądają pięknie! Bardzo naturalnie wyglądają, a dodatkowo dają ten "efekt wow" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Ja chce w przyszłości kupić sobie rzęsy właśnie z tej firmy ^-^
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądaja naturalnie i robią dobrą robotę

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają one bardzo naturalnie. Sama chętnie wypróbuję ten model :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzęsy są super! Koniecznie muszę się za nimi rozejrzeć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi tam moje naturalne w niczym nie wadzą, a nie chcę żadnymi chemikaliami operować tak blisko oka.
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam takie rzęsy na swoim ślubie :) Po tym jak dzień przed ślubem straciłam prawie wszystkie przedłużone dwa dni wcześniej :P Musiałam się ratować takimi i w wbrew moim obawom wyglądały super i trzymały się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Są świetne. Wyglądają naturalnie. Super efekt. Jeśli mogłabyś powiedzieć gdzie i za ile kupiłaś będę wdzięczna, bo mam ogromną ochotę je nabyć ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do strony jest w poście, a z tego co pamiętam kosztują 20$.

      Usuń
  13. Jeszcze nie miałam okazji przetestować sztucznych rzęs osobiście :D
    Troszkę mnie skusiłaś tym postem.... :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli kleję rzęsy, to już swoich nie tuszuję. Fajny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie dla mnnie. Nie msm potrzeby doklejac. Chociaz calkiem ladnie Ci wyszlo to ja sie nie skusze. Nie mam poki co potrzeby uzywania takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW :) śliczny efekt :) tak poza rzęsami ;) skąd masz takie fajne pędzle?

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW :) śliczny efekt :) tak poza rzęsami ;) skąd masz takie fajne pędzle?

    memoryinresin.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie sie prezentują. ja nie uzywam sztucznych rzęs, wiec to dla mnie abstrakcja,ale świetnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja to wogóle nie umiem przyklejać rzęs.Kiedyś kupiłam i do tej pory leżą.Zapraszam do siebie oddaje obserwacje i kom
    http://dreamstylest.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pierwszy raz nie jest źle :) ładnie Ci w tych rzędach

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie nakleiłaś - wyglądają bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne te rzęsy. Świetny efekt dają na oku, a przy tym wyglądają naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobaja mi sie na Twoich oczach, wygladaja bardzo ladnie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja miałam kępki :) Byłam zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz
    Ja nie lubie tego typu rzęs ale juz postanowilam zrobic wyjątek na swój ślub :D

    OdpowiedzUsuń
  26. W Twoich makijażach zawsze brak mi mocno podkreślonych rzęs - wtedy oko wygląda zupełnie inaczej. Teraz jestem usatysfakcjonowana :D Fajne te rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny naturalny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  28. Rzęsy prezentują się naprawdę świetnie !
    Pozdrawiam ;)
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Osobiście nie uzywam ale efekt super

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się efekt jaki dają te rzęski, ja nigdy nie używałam sztucznych ze względu na moje gęste i długie rzęski :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie się prezentują. Ja własnie poszukuje jakiś fajnych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny efekt! Jak po wizycie u kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja bym nie powiedziała, że masz sztuczne rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Efekt u Ciebie rewelacyjny! Ja probowałam naklejać rzęsy, ale jakoś mi to niezbyt wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  35. Efekt końcowy mi się podoba, jednak ja nie jestem za sztucznymi rzęsami. Wole naturalne!

    OdpowiedzUsuń
  36. Te rzęsy wyglądają na prawdę naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Efekt tych rzęs jest super. Ja osobiście bie widzę żadnych wad tych rzęs. Wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  38. przepięknie wyglądasz w tych rześach, masz wielkie oczy :D

    OdpowiedzUsuń