Nikt.

15:05

Ciemny kąt, a w nim kto? No właśnie nikt. Jednak to tylko złudzenie. Nie widzisz tam nikogo, więc sądzisz, że i nikogo tam nie ma, ale popatrz lepiej. Siedzi tam skulony, ubrany na czarno mały człowieczek. Nie odzywa się nic, siedzi wystraszony. Mówi Ci to coś? Na naszej planecie sporo jest takich ludzi.




Zmartwiony, zamknięty w sobie... Czy jutro dla niego będzie szczęśliwy dzień? Czy znów powiesz temu człowiekowi, że jest "lelakiem"? Czy znów poniższysz go przy wszystkich? Czy znów ludzie wytkną go na ulicy, gdy będzie przechodził obok, a on będzie chciał się zapaść wtedy pod ziemię? Tym człowiekiem jestem ja, może także i ty mój drogi czytelniku. Codziennie rano zastanawiam się co przeszkadza tak ludziom we mnie.


Czuję nie raz ich wzrok na sobie. Słyszę ich szepty, gdy ich mijam. Niestety w małych miejscowościach tak jest. Znajdą sobie ofiarę i próbują ją zniszczyć. Widzą, że jest mniej silna emocjonalnie i dobijają ją do dna. A ty ofiaro co robisz? Poddajesz się? Też tak robiłam. Nie jest to jednak dobry sposób. Wtedy będzie jeszcze gorzej.


Ja wcześniej też się poddawałam. Ludzie śmiali się z tego jak mówię, że prowadzę bloga. Zamykałam go wiele razy i za każdym tym razem dotykałam dna. Jednak w końcu wstałam i to w dodatku z uniesioną głową. Wiem, że mam bliskich dla których jestem idealna taka jaka jestem. Nie musze próbować na siłę się zmieniać, by inni zostawili w spokoju moją osobę. Po prostu leję na to co mówią o mnie inni.


Staram się mimo wszystkich złych opinii na mój temat dążyć do tego co sobie zaplanowałam. I wierzę że tam radę. Ty też mały człowieczku siedzący w ciemnym kącie podnieś się i zacznij realizować swój cel. Pamiętaj nie jesteś nikim. Może i jesteś inny w jakiejś kwesti, ale dzięki temu jesteś wyjątkowy.






PS. Nie zwracajcie uwagi na buty. Teraz tylko w takich mi wygodnie.

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Genialny wpis! Smutno napisane, ale super się czytało ;3 Zdjęcia przeurocze :3 Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Miło mi się czytało. Przy okazji fajne zdjęcia :D. Pozdrawiam <3 <3 <3 zapraszam do mnie Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tekst! Dociera do sedna sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy się nie poddawaj i idź do przodu!
    Super post jak i zdjęcia :D

    Trzymaj się kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez swoje doświadczenia nauczyłam się nie przejmować opinią innych ludzi. Jesteś piękna i dąż do swojego własnego szczęścia, które będzie niezależne od cudzych opinii ;) Życzę dużo szczęścia i wytrwałości. Nie poddawaj się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post. Fajne zdjęcia;)


    Zapraszam do mnie
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie można się przejmować opinią innych, bo oni tak naprawdę mało co wiedzą, a my się tylko przez to dołujemy. Jak obgadują Ci "dupę" to dobrze, bo to znaczy, że są za Tobą!
    Pozdrawiam
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Ja też tak zamykałam i znowu otwierałam bloga, gdy tylko ktoś mi coś powiedział.
    Mój blog
    FanPage
    Grupa na FB

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze zdjęcia! Nie ma co się poddawać, masz rację. Lepiej iść z podniesioną głową bez względu na okoliczności! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie wolno przypodobać się innym tylko, dlatego że im coś się nie podoba. Pozostań sobą, a na pewno będzie dobrze.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz dla kogo żyć, jesteś odpowiedzialna za niejedno już ludzkie istnienie i tym powinnaś się przejmować. pozdrawiam Cię serdecznie i życzę wszystkiego dobrego :)
    http://maginspires.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świętny post i świetne zdjęcia! racja.. nie warto patrzeć na opinie inncyh tylko robić to co się kocha ^^
    zapraszam również --> http://nieogarniaam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post. Bardzo mądry :) Super się czytało. Piękne zdjęcia ♥
    Pozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń