Co się znalazło w mojej torbie do szpitala?

14:40



Hej wam :)
Okazało się, że za półtora tygodnia prawdopodobnie będę już mamą. Jak niektórzy wiedzą Antka urodziłam przez cięcie cesarskie, więc teraz także będę je miała. Z powodu tego, że zbliża się data, którą ustaliła ginekolog , czyli koniec 38 tc, postanowiłam spakować torbę do szpitala. Czy znalazło się w niej dużo rzeczy? Przekonajcie się sami.

  • rożek
  • poduszka typu jasiek
  • dwie koszule nocne
  • szlafrok


  • szczoteczka
  • pasta do zębów
  • woda
  • szklanka do picia
  • kubek do płukania jamy ustnej



  •  ręcznik papierowy
  • smoczek
  • klapki pod prysznic
  • kapcie


  • staniki do karmienia
  • wkładki laktacyjne
  • podkłady poporodowe
  • pampersy
  • chusteczki nawilżające
  • cztery sztuki majtek poporodowych




  • dwie białe czapeczki
  • trzy białe kaftaniki
  • trzy pary skarpetek


  • ubranko na wyjście ze szpitala
  • przytulanka
  • trzy białe pieluszki tetrowe
  • jedna kolorowa pieluszka tetrowa





  • duży ręcznik
  • mały ręcznik
  • kocyk
  • krem przeciw odparzeniom
  • szampon i płyn do kąpieli



  • mini szampon do włosów
  • mini odżywka do włosów
  • mini płyn do higieny intymnej
  • mini dezodorant
  • mini płyn do zmywania makijażu (nie jestem pewna czy będę brała kosmetyki)
  • mini żel antybakteryjny do rąk
  • mini krem do sutków
  • mini żel pod prysznic


  • dowód
  • wyniki badań
I to wszystko co znalazło się w mojej torbie. Mam nadzieję, że ten post przyda się przyszłym mamom.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Ooo jacie *0* Jak słodko :) Mamy nadzieję, że przy porodzie nie będzie żadnych komplikacji ^^ Już czekamy na zdjęcia maluszka ^^ Dobrze wyposażona jesteś :) Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia i gratuluję dla świeżo upieczonej mamy :) zapraszam do mnie :)
    socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno ciekawy post dla przyszłych mam;)

    Powodzenia i gratulacje;)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że jesteś świetnie przygotowana! :) Życzę powodzenia i gratuluję! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że jesteś dobrze przygotowana! Powodzenia :)
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne przygotowanie i oczywiście ciekawy post dla przyszłych mam! :) Powodzenia! :)
    i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł :D
    Jesteś przygotowana na wszystko :D
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń