Lusia Pasja Tworzenia

14:40

Cześć wam.
Gdy leżałam w szpitalu przyszło do mnie kilka paczuszek. Dzisiaj chciałabym wam pokazać co znalazło się w jednej z nich.


Lusia Pasja Tworzenia postanowiła podarować mi dwie bransoletki. Jedną z nich wybrałam sama, drugiej nawet nie oczekiwałam, więc była to w połowie dla mnie niespodzianka.


Moim zdaniem ta czarna z wieżą Eiffla pasuje do codziennych stylizacji, a ta z koralikami bardziej do tych eleganckich. Mniejsza o to. Obydwie są przepiękne i idealnie wpasowały się w mój gust. Wspierajmy polski rynek handmade, nasi producenci mają produkty super jakości i w dodatku są przepiękne.


You Might Also Like

5 komentarze

  1. cieszy mnie to że się podobają pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo... Super prezencik ^^ Do nas bardziej przemawia ta z wieżą Eiffla, lecz ta druga także wygląda przecudownie i tak jak wspomniałaś na pewno pasowałaby do stylizacji eleganckich <3 Świetny wpis :) Pozdrawiamy i ślemy buziole ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne. fajne prezenty;)

    pozfdrawiam
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne , bardzo stylowe i pasją do wszystkiego :)

    Czy mogę prosić o kliki? :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/06/przeglad-rzeczy-z-banggood.html

    OdpowiedzUsuń