Holiday

17:19


link/link/link/link


Hej :)
Ja już zaczęłam swoje wakacje. Wczoraj napisałam ostanie egzaminy, które oczywiście zaliczyłam, więc mam już wolne. Prawidłowo rok szkolny powinnam zakończyć w sobotę, ale wtedy jest dla mnie Wielki Dzień.
W końcu biorę ślub. Teraz będę Józwowska, nie Gromek, ale nazwy bloga nie zmieniam. Możliwe, że w następnym tygodniu będę już mamą, wiec jakby pojawiła się dłuższa przerwa na blogu to znaczy, że Tomek jest już przy nas.

Dawno nie pojawiały się tu zdjęcia stylizacji. Niestety teraz jest mi najwygodniej w dresach, więc raczej was by to nie zaciekawiło. Z tego powodu postanowiłam przygotować dla was dwie stylizację. Ta, którą możecie zobaczyć u góry jest z shein, ta dolna z dresslink. Która wam się bardziej podoba?

You Might Also Like

14 komentarze

  1. z dresslink jest sliczna ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy look jest rewelacyjny ! *0* Oczarowała nas ta przeurocza bluzeczka ^^ Świetny post, oczywiście poklikane :) Czy możemy liczyć na to samo u nas? :) Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. To super ze wszystko zaliczone;)
    No i powodzenia dalej;)


    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. te butki na dole te z dresslinku bardzo mi sie spodobały :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej! Życzę powodzenia Kochana i szczęśliwego rozwiązania! :)
    Druga stylizacja mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej mi się podoba ta z dresslink. Przepiękna jest ta biała sukienka. Obserwuję. Pozdrawiam <3 <3 <3
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne produkty. Szczęśliwego rozwiązania. Ja jestem matką 4 letniej córeczki <3/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. obie stylizacje super, ale jak mam wybrać jedną to pierwsza :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele fajnych rzeczy tu u Ciebie .Obserwuję

    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Te spodenki są świetne. Lubię w takim kroju.
    Co do mojego aktualnego ubioru to codziennie tak samo chodzę w dresach :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie podobają mi się te spodenki

    obserwuję!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. po klikane
    5.14
    8.99
    14.99
    33.99
    zapraszam
    mój blog |KLIK|


    OdpowiedzUsuń