Moja dziesiątka!- muzyka

22:24


Hej słoneczka :)

Dzisiaj mam dla was dziesięć według mnie najlepszych piosenek. Przy okazji dowiecie się trochę co u mnie. Zapraszam do dalszej części postu :)


#1


#2

Co tam ciekawego u was? U mnie nie jest źle, ale zawsze mogło być lepiej. Wiadomo końcówka ciąży i te upały. Eh jakie to męczące...

#3
 

#4


Ostanio pojawia się coraz mniej zdjęć stylizacji, a to wszystko także spowodowane ciążą. To już końcówka, więc ubieram się w najwygodniejsze ubrania, takie jak dresy itp.

#5

 

#6

 

Zaczęłam pracę w avonie. Jesteś zainteresowana ofertą tej firmy kosmetycznej? Daj mi znać. Zagwarantuję Ci wysyłkę pod twój adres oraz dodatkowe korzyści.

#7

Torba do szpitala już spakowana. Niestety okazała się za mała. Chcecie post co się w niej znalazło?

#8




Ostatnio mam jakieś złe samopoczucie. Może to przez pogodę. Pomóżcie uśmiechowi zagościć na mojej twarzy dzięki waszym komentarzom.

#9

W komentarzach zadawajcie pytania. W następnym poście odpowiem na nie.

#10


W komentarzach możecie psać także swoje propozycje na posty. To już na tyle do następnej.



You Might Also Like

3 komentarze

  1. No poznaje Cię poprzez takie wpisy i to jest fajne;)
    Ciekawe miny hehe;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę szczęśliwego rozwiązania! :)
    Bardzo lubię piosenki - Zbyt wiele i Hand to myself :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę żeby wszystko sie ułozyło po twojej myśli, wielu z tych piosenek nie znałam ale chętnie posłucham. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń