Pychotka dla podniebienia

21:03

Hej :)

Dzisiaj przygotowałam dla was post, który spodoba się wszystkim wielbicielom naturalnych soków. Mianowicie będzie on poświęcony sokom od Doliny Czerskiej, które w ostatnim czasie miałam przyjemność przetestować.


W moje ręce trafiły takie soki jak :

  • jabłkowy
  • jabłko-gruszka
  • jabłko-wiśnia
Paczka przyszła, gdy była u mnie moja siostra.  Choć soki były zimne, nie powstrzymaliśmy się od spróbowania, Na pierwszy rzut poszedł sok jabłkowy. Dużo napisać nie można. Po  prostu wiosna, sad, świeże jabłka. Smak bóstwo. Czuć, że nie zawiera żadnych chemikaliów.


Potem sok jabłkowo-gruszkowy i jabłkowo-wiśniowy. W pierwszym  moim zdaniem trochę za mało wyczuwalny smak gruszki, ale nie powiem, że nie był pyszny. Sok drugi za to  miał mocno wyczuwalną wiśnię, a jabłko mało. Wiecie już co za pewne napisze. Po prostu PYSZNE.


Dolina Czerska w swojej ofercie ma jeszcze więcej smaków. Ich soki są w 100 % naturalne. Podawałam je nawet mojemu 7 miesięcznemu synkowi po rozrobieniu z wodą. Warto wydać troszkę więcej i cieszyć się pysznym i zdrowym sokiem. W dodatku ich ceny też  nie są aż tak bardzo wygórowane, wiec na pewno zaoszczędzimy niż kupując w sklepach  niby zdrowe, a tak na pewno pełne chemii soki,

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Uwielbiam soki jabłkowe! Na pewno są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie przedstawiłaś te soki musze och poszukać ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jakiegoś czasu trzymam sie takiej zasady, wolę zapłacić więcej, Ale na to byc prawdziwy ich smaczny sok, a nie woda i aromaty bądź zamienniki. Soków tej firmy jeszcze nie próbowałam, Ale z pewnością kupie przy najbliższej okazji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie widzę ich nigdzie w sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam soki naturalne, zawsze przeglądam składy że względu na dzieci :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladaja pysznie, tez ich nie widziałm nigdzie w sklepach, szkoda

    OdpowiedzUsuń
  7. Soki bardzo lubię ale tych jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyne soki,które uwielbiam to te naturalne oraz robione własnoręcznie w domu :)! Są przepyszne.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ogólnie nie lubię soków owocowych, ale jeśli już miałabym się skusić to wybrałabym taki ;) nie ma w nim przynajmniej niepotrzebnej chemii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie wysłali soku o smaku pomidorowych, który osobiście uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pić soki, po przeczytaniu tego postu aż nabrałam ochoty na jednego z nich.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi smaka narobiłaś ❤ chcialabym sprobowac bo uwielbiam naturalne smaki. Jakby nie patrzec samo zdrowie 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam soki <3

    Zapraszam do mnie: www.roxyolsen.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja juz nie pamietam kiedy piłam taki prawdziy sok ! bede musiala poszukać tych soków :D, bo uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń