Przygotowania do jesieni: Swetry/ Wishlista Zaful

14:06

Hej :)

Wrzesień już jutro, a w powietrzu zaczyna odczuwać się jesienny powiew. Czas więc zacząć szykować swoją garderobę na jesień. Postanowiłam stworzyć dla was posty z serii "Przygotowania do jesieni". Nie wiem dokładnie, ile się ich pojawi na moim blogu, ale mogę wam obiecać, że dwa to będzie minimum. W pierwszym poście z tejże oto serii chciałabym pokazać wam swetry. Ja nie wyobrażam sobie bez nich jesieni i chyba większość z was też. Sklepy w tym sezonie nas zaskakują i mają dla nas naprawdę super propozycje. Przy okazji zakupów w Zaful wybrałam dla was sześć moim zdaniem najfajniejszych swetrów.

 

klik/klik/klik

 

klik/klik/klik

Podobają się wam?

You Might Also Like

37 komentarze

  1. Ja również nie wyobrażam sobie jesieni bez swetrów! Są świetne!
    Najbardziej podoba mi się środkowy z Twoich faworytów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham swetry i podobnie jak Ty, nie wyobrażam sobie jesieni bez nich! Środkowy z drugiego rzędu skradł moje serduszko <3
    Pozdrawiam, oczywiście obserwuję :))

    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne! Pierwszy jest moim faworytem! Pozdrawiam ♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten z tym wiązanym tyłem jest cudowny <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy sweter jest świetny- laduje w koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie bardzo ostatnio lubię takie swetry, wydaje mi się, że mnie pogrubiają :P Fajny pomysł na posty! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Środkowy u góry - właśnie zastanawiam się nad kupnem :D !
    Dzięki temu wpisowi znalazłam fajny sweterek, dzięki :*
    Pozdrawiam! www.oliwiablog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ciekawe propozycję, moja dziewczyna lubi swetry oraz jesieni i akurat pokaże propozycję, nie znam się ale stylowe jedynie mogę powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten środkowy sweter z pierwszego zestawienia ostatnio zamówiłam i nie mogę się doczekać aż dojdzie :) Lubię swetry z Zaful, bo są naprawdę przyjemne i dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zamówiłam na jesien sweterki w jasnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szary sweterek śliczny, a z drugiego rzedu ten pomarańczowy mam na wishliscie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie szary i braz. Ale szukam czegos z innym wzorem. A chcialabym w kolorze bialym lub pudrowy roz. Ten pierwszy szary mi sie podoba, ale nie wiem, czy bym sie w nim dobrze czula.

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikane! Zaful ma świetny asortyment. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Czwarty zdecydowanie podoba mi się najbardziej. Pewnie dlatego że to mój ulubiony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie takie sweterki. Idealne na jesień. Brązy to moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne propozycje w typowo jeziennych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się środkowy sweter z drugiego zestawienia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesień i swetry to moje dwie miłości. Nie masz pojęcia jak się cieszę, że wreszcie odchodzą od nas te upały ... ! Super propozycje a najbardziej podoba mi się 1 i 2 <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jednak nie moje gusta chodz na zdjeciach prezentuja sie fajnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne propozycje! Swetry od zawsze kojarzą mi się z jesienią ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię swetry, ale nie takie grube :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Swetry to jedna z najprzyjemniejszych rzeczy jak robi się zimno! :D

    Zapraszam do nas --> https://hungryandonhighheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio poluję na sweterek z wiązaniem na dekolcie ☺

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ciepłe swetry i kocham jesień chyba między innymi ze Moz na nosić ciepłe grube swetry ❤

    OdpowiedzUsuń
  25. W obu zestawieniach najbardziej podobają mi się środkowe sweterki. :)
    Ja tam jeszcze jesieni nie czuję.

    http://screatlieve.blogspot.com
    http://www.youtube.com/watch?v=wEuxaUmx6gI

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne sweterki! Uwielbiam firmę zaful - jest naprawdę genialna jeśli chodzi o jakość i dopasowanie rozmiarów
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Swetry to zdecydowanie moje ulubione pozycje na jesien :D Zainspirowalas mnie do kupienia kilku :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe sweterki na jesień, choć ja wolę bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tefo szarego to zaraz będę szukać bo jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Sa po prostu świetne. Zwłaszcza trzeci

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam ciepłe sweterki:) Podoba mi się bardzo ten szary z wiązaniem na plecach! Bardzo oryginalnie wygląda, a ja lubię nietypowe rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  32. Najwyższa pora przygotować się na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  33. :D Oj tak. My same musimy pozamawiać jakieś miłe sweterki ^^ Te środkowe są mega! :D

    OdpowiedzUsuń