Jeans from Romwe

21:31

Cześć kochani :)

Pod koniec ciąży przyszła do mnie paczucha od sklepu internetowego Romwe. Tym razem postawiłam na spodnie i dzisiaj czas na stylizację z pierwszymi z nich.


Co do spodni, które prezentuje są one mega wygodne. Materiał to typowy jeans. W pasie mamy gumę oraz sznurek jako ściągacz.  Po bokach jak widzicie, znajdują się dwa paski w kolorze owego sznurka. Ja dobrałam do nich biały t-shirt z malutką kieszonką oraz z nadrukowanym na niej ananasem i adidasy. Jako dodatki dobrałam zegarek oraz choker z Zaful. Jak zrobiło mi się chłodno, narzuciłam na siebie moją kurtkę, którą noszę na co dzień.  Myślę, że spokojnie w zaproponowanej przeze mnie stylizacji możemy wyjść na spacer czy na zakupy. A jak wam się podoba?


Kochani na koniec mam też do was malutką prośbę. Chciałabym wrócić do pisania postów tematycznych i dołączać do nich zdjęcia stylizacji tak, jak robiłam to wcześniej, więc jeśli macie jakieś tematy, które chcielibyście bym poruszyła na blogu to śmiało piszcie w komentarzach.



buty-Nike
spodnie-Romwe
choker- Zaful
zegarek- Zaful
t-shirt- Zaful
kurtka- nn

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Podoba mi się cała stylizacja!
    Spodnie tego typu bardzo lubię😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko super, oprócz jak dla mnie, " obroży" :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe te spodnie! Wyglądają na mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są świetne! A co do postów tematycznych to pisz o wszystkim, o czym pomyślisz ;) Nie wiem - szkoła, przyjaźń, miłość, duma. Tak można w nieskończoność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słabo widać te spodnie, ale wyglądasz w porządku ;) Następnym razem nie rób zdjęć pod światło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No pięknie choker mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja nawet fajnie wygląda, a co do postów to może pisz o przemyśleniach albo o tym co interesuje cię najbardziej.

    Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny zegarek, i cała stylizacja fajna na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, ale faktycznie słabo widać detale

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodnie wygladaja super. Tylko nie w słońcu. Odbija sie cien i słabo widac 😊 za to pogoda ekstra

    OdpowiedzUsuń
  11. Proponuje troszkę postarać się nawet jeżeli chodzi o jakieś pozy lub prezentowanie ubiorow.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz, na luzie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna, codzienna stylizacja :) A pisać najlepiej o tym co Cię interesuje i w czym czujesz się dobrze :) Nic na siłę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się zegarek, który ma świetnie dobrane kolory. To świetny dodatek do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny zegarek i buty super :)
    www.whereeyescannotreach.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cała stylizacja jest bardzo fajna !
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zegarek świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądają te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Styl sportowy to mój ulubiony-3 razy tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń