Propozycje butów na jesień/ Wishlista Zaful

23:25

Cześć kochane <3
(Zaful- white sweater)
Pogodę mamy już  typowo jesienną, więc czas zaopatrzyć się w odpowiednie na tę porę roku obuwie. Osobiście zakupiłam już swoje wymarzone jesienne buty, ale czaje się jeszcze na jakąś parę. Przyznam się szczerze, że szukając tych idealnych butów, napotkałam pewien problem.  Mianowicie zbyt duży wybór butów haha. Wszystkie piękne i każde chciałabym mieć, a doradzić zbytnio nie było komu. Przyszło mi wtedy na myśl, żeby poszukać wishlist z jesiennym obuwiem, ale takowych było mało... I co tu zrobić? Mnie po dłuższym zastanowieniu udało się wybrać jedną parę, ale postanowiłam, że wam ułatwię to zadanie i przygotuje dla was takową wishlistę. Podobają wam się któreś buciki z moich propozycji?

PS. Wszystkie modele możecie zakupić w sklepie internetowym Zaful.

 

klik/klik/klik

 

klik/klik/klik

You Might Also Like

23 komentarze

  1. O butach z chinskich sklepow moge pomarzyc, bo nie ma mojego rozmiaru. Z tych, ktore mi sie podobaja jest max 40. Dla mnie bezpiecznym nr jest 41. Takze moge jedynie ogladac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie od góry moim zdaniem wyglądają najlepiej sama jestem posiadaczką takich wiec idealnie się sprawdzają :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie i na górze i na dole są przepiękne. Od pewnego czasu się nad nimi zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobne do tych 2 i ostatnich :) Klasyczne, z dodatkami też fajnie wyglądają! ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także mam problem z rozmiarem tutaj :/ A szkoda bo mają ładne buciki :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamszowe kozaki za kolano bym chciała. Uwielbiam takie. Botki ze zdobieniami do mnie nie przemawiają, ale te gładkie owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. drugie w pierwszym i drugim rządku to mój styl ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kozaczki. Czaje się na takie w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wlasnie zastanawiam sie nad zamowieniem butow z Zaful. 2 botki wpadly mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne propozycje. Ja boję się zamawiać buty przez Internet

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobaja mi się botki nr 2. Te ostatnie mialam w zeszlym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znowu prześladują mnie długie kozaki! Coraz bardziej chcę to mieć;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się buty z takimi zdobieniami <3
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsze dwa modele i dwa ostatnie są ekstra <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Te ostatnie wyglądają dość fajnie xd

    OdpowiedzUsuń