Pielęgnacja stóp z Delia Cosmetics

21:56

Cześć kochani :)
Stopy są jedną z delikatniejszych części ciała, więc powinniśmy o nie starannie zadbać. I to nie tylko latem, ale także i jesienią czy zimą. Przecież chcemy, żeby nasze stopy były piękne przez cały rok. Z pomocą nam w tej pielęgnacji przychodzi Delia Cosmetics ze swoją serią "Good Food Padology", która jest w 100% przeznaczona stopom.


Seria ta została nagrodzona złotą Perłą Rynku Kosmetycznego 2017 oraz zdobyła nagrodę Qultowy Kocept 2017.  Moim zdaniem kosmetyki te zasłużyły na o wiele więcej nagród. Nie dość, że każdy z nich sprawuje się świetnie, to dodatkowo opakowania są ponumerowane, przez co wiemy, w jakiej kolejności powinniśmy użyć produktów. Duży plus za to, ponieważ pomaga to nam zaoszczędzić sporo czasu. Mogłabym się jeszcze sporo zachwycać nad tymi produktami, ale czas opisać każdy produkt po kolei.


1. Kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem 45%

Kąpiel ta ma za zadanie:

  • intensywnie zmiękczać zrogowaciałą skórę,
  • ułatwiać usuwanie martwego naskórka,
  • relaksować,
  • przygotowywać do dalszej pielęgnacji.


Takową kąpiel powinniśmy zapewniać naszym stopom minimum raz w tygodniu. Nie trwa to długo, bo około dziesięciu minut, więc każdy z nas na pewno znajdzie na to czas. Ja uwielbiam moczyć nogi w tej kąpieli perełkowej. Moje stopy były po niej gładkie oraz miękkie, a sama kąpiel miała piękny, delikatny zapach.


2. Peeling do stóp do suchej i szorstkiej skóry

Peeling ten:

  • skutecznie usuwa zrogowaciały naskórek,
  • wygładza,
  • zmiękcza,
  • nawilża,
  • odżywia,
  • odświeża,
  • relaksuje
Peeling robi wszystko to, co obiecuje nam producent. Dodatkowo pięknie pachnie, a masaż nim jest naprawdę przyjemny.


3.  Krem-pianka do stóp

Ma nasze stopy:

  • nawilżyć,
  • odświeżyć,
  • ukoić,
  • pokryć delikatną warstwą ochronną
Krem ten zamknięty jest w buteleczce przypominającej te od dezodorantów. Podobało mi się w nim to, że już niewielka ilość starczała na całe stopy, przez co krem jest bardzo wydajny. Na plus jest także jego formuła, czyli delikatna pianka, która szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości.

3.1. Maska do stóp wygładzająco-regenerująca.

Jej zadaniem jest:

  • nawilżyć i pozostawić naszą skórę jedwabiście gładką,
  • odżywić i zregenerować naszą suchą skórę,
  • zniwelować szorstkość,
  • przynieść ulgę bardzo suchej i popękanej skórze,
  • przywrócić dobrą kondycję zniszczonym stopom,
  • odświeżyć i zrelaksować
W opakowaniu znajdujemy skarpetki oraz maskę do nałożenia na stopy. Zabieg trwa 30 minut. Już po jednej takiej masce widać znaczną poprawę. Moje stopy po niej stały się delikatne jak pupka niemowlaka.

3.2 Ekspresowy żel do usuwania zrogowaceń

Powinien:


  • pomóc usunąć zrogowacenia,
  • przywrócić zdrowy wygląd stopom,
  • zrelaksować oraz poprawić komfort
Używając tego produktu, należy uważać, ponieważ zawiera on kwasy hydroksylowe. Do jego nałożenia powinniśmy używać rękawiczek ochronnych, których niestety nie ma z produktem. Efekt tego zabiegu był szybki i nieziemski. Już po piętnastu minutach pozbyłam się wszystkich zrogowaceń.



Podsumowując, jak już mogliście przeczytać na początku, każdy z tych kosmetyków sprawdził się tak, jak zapewniał nas producent. Jedyne, o co się mogę przyczepić to o to, że do żelu nie zostały dorzucone rękawiczki ochronne. Nie jest to jednak duży minus, ponieważ takie rękawiczki kosztują grosze. Moja ocena to 9.5/10.

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Świetny post.
    Co prawda rzadko kto piszę o pielęgnacji stóp.

    OdpowiedzUsuń
  2. To super, że wszystkie kosmetyki się sprawdziły. To muszą być naprawdę dobre produkty!
    Może i ja się skuszę by je zakupić. ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne kosmetyki . pianka jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie się sprawdziły doskonale. jestem z nich zadowolona i są moim numerem 1 wśród kosmetyków do pielęgnacji stóp! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeeeeeling mi potrzebny - nuczym must have 😊 a potem krem w piance. Nigdy nie mialam takowego do stop. Bardzo mnie zainteresowal.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam te kosmetyki i bardzo sobię chwale szczególnie piankę

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw w sam raz do domowego SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krem w piance wydaje się być super, muszę go sprawdzić, bo zimą nie przestaję dbać o moje stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesowały mnie te kosmetyki - szczególnie krem w piance i perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj przydałaby mi się taka regeneracja dla moich stóp :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw. Chciałabym taki posiadać w swoim asortymencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też je posiadam i je lubię stosować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytam same pochlebne opinie. Pewnie i ja się skusze na te produkty

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten zestaw, a kąpiel perelkowa jest moim ulubieńcem z całej serii 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten intensywny krem muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oddałam ten zestaw mamie i jest zadowolona xd

    OdpowiedzUsuń
  17. To kolejna pozytywna opinia o tych kosmetykach, która czytam. Jestem teraz pewna, że chce mieć je u siebie

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna recenzja produktów i z chęcią je przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem to podobno rewelacja, moja przyjacióła się tym zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tą serię i jest super. Moje stopy w końcu są idealne.

    OdpowiedzUsuń