Suchy basen w domu?/ Banggood

21:57

Chyba każde dziecko uwielbia zabawę w suchym basenie, czyli w tzw. "piłeczkach". Moje dzieci dosłownie zalewały się łzami, gdy kończył nam się czas na sali zabaw i musiałam wyjąć ich z  basenu. Szczerze tylko po to chodziły na tę salę zabaw, bo nic oprócz tego ich nie interesowało. Ostatnio robiąc zakupy w internetowym sklepie Banggood, natknęłam się właśnie na taki basen z piłeczkami, który można rozstawić w domu. Pomyślałam "Czemu by nie zamówić dzieciakom?" i takim sposobem staliśmy się posiadaczami suchego basenu.



Mina dzieciaków, kiedy zobaczyły, co tym razem do nas przyszło, była bezcenna. Było to zdziwienie połączone ze szczęściem. Od razu rozstawiliśmy basen w ich pokoiku i wsypaliśmy do niego kulki. Cały wieczór chłopcy spędzili w basenie, wyrzucając i wrzucając do niego piłki z powrotem, więc ja spokojnie miałam czas dla siebie.

Ogólnie to jakość basenu nie jest zła. My mamy go już trzy miesiące i tylko w jednym miejscu dzieciaki, go rozerwały, jednak musicie wiedzieć,  że Antoś i Tomuś to dwa małe łobuzy i nigdy nic długo nie mają. Piłeczki, są trochę gorsze. Jak widzicie kilka z nich, przyszło zgniecionych, co jest ewidentnie spowodowane kiepską jakością plastiku, z których są wykonane.


Podsumowując, myślę, że taki basen z piłeczkami warto mieć w domu. Jest to zajęcie na wiele godzin dla dzieci, a my na przykład w tym samym czasie możemy spokojnie ugotować obiad czy poczytać książkę. Dodatkowo możemy oszczędzić pieniądze, które wydawaliśmy na salę zabaw. Minusem jest tylko późniejsze sprzątanie porozwalanych po całym pokoju piłeczek, jednak nie zajmuje to sporo czasu.

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Fajny taki basenik, na pewno sprawi dzieciom dużo frajdy. Tylko tych kulek mało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mój smyk podrośnie to też pomyślę nad takim basenikiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim mniemaniu taki basen nie jest wart zakupu, ale to tylko moja opinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakbym miala takie cos to moja bylaby happy, ale te piłeczki byłyby w całej chacie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zabawki - muszę sprawić mojej Hani - miałam kiedyś dla Kuby ale mi wsiąkł - nie mam pojęcia co z nim zrobiłam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cute post! :)

    If you would like to support each other with follow, let me know on my blog:
    Shoot for the stars
    Visit me at: starshinebeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak bylam mała to zawsze cos takiego chcialam miec :-P haha,a teraz na razie nie mam dla kogo ;-P buziaki!
    Kochana, klikniesz u mnie w linki?

    https://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/10/choies-its-good-choices.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieeeeee bym musiala sobie w leb strzelic. Mielismy i porazka. Jakos moich nie krecilo. Za to rzucanie pileczek po ogrodzie juz bylo lepsza frajda, a mielismy ich cale 200 sztuk, ktore lataly w trampolinue 😛

    OdpowiedzUsuń
  9. troche bałabym sie w baseniku takim zostawic dziecko, ze wzgledu na to ze wydaje byc sie dosc niestabilny i jesli by sie oparlo pleckami to czy nie wywali się z niego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden z chłopców nigdy nie wypadł. Jedynie jak Tomek wychodził z niego na czworaka to się trochę składał.

      Usuń
  10. Fajna sprawa, szczególnie gdy za oknem nie jest ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak byłam mała, to zawsze marzyłam o takim baseniku z piłeczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam taki jak byłam mała, aż fajnie powspominać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mieliśmy dla dzieciaczków taki basenik, jej ile zabawy mieli a kupli były wszędzie:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super taki basen, dla dzieciaków na pewno frajda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Juz sobie wyobrażam ten bałagan który zrobilaby moja siostra ❤

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam😀 odwdzieczam się za każdą obserwację❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś tam zastanawiałam się nad zakupem takiego suchego basenu dla swojej córki, bo widziałam, jaką frajdę sprawiały jej zabawy w takim basenie na sali zabaw, ale ostatecznie zrezygnowałam z pomysłu zakupu takiego cuda. Doszłam do wniosku, że jak młoda będzie miała wszystko w domu, to nie będzie ją cieszyło żadne wyjście gdziekolwiek, bo przecież wszystko ma pod ręką, więc po co gdzieś iść? A poza tym w bawialni ma kontakt z innymi dziećmi i zanim pójdzie do przedszkola, to jest jej główne miejsce obcowania z innymi dziećmi poza własnym bratem 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sprawa. Dzieci mogą poszaleć, a wy macie czas dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja córka uwielbia taką zabawę w kulkach. Niestety mam w mieszkaniu za mało miejsca na taki suchy basen.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sprawa! Basen jest kolorowy, bezpieczny😊z pewnością zachwyci każdego malucha😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie się prezentuje, chłopcy muszą mieć frajdę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem to bardzo fajne rozwiązanie. Wygląda estetycznie i przyjemnie a dzieci mają na pewno dużo radości

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bym dopakował tam więcej piłeczek. :D No i lepszej jakości, oczywiście. :D
    http://screatlieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna sprawa mieć taki basen w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. myślę, że każde dziecko będzie zachwycone takim basenem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taki basen to prawdziwa radocha dla malucha <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzieci na pewno zadowolone a Ty masz chwilę odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń