Rosegal-Blogger Halloween cooperation

22:11

Hej :)

Halloween zbliża się wielkimi krokami. Osobiście nie  obchodzę tego święta, ale sporo  Polaków tak. Nie spotkałam się jeszcze z dziećmi chodzącymi po domach i mówiącymi "cukierek albo psikus", ale wiem, że w niektórych miejscach urządzane są bale halloweenowe. Najczęściej są to bale maskowe lub "przebierańców" Sporo sklepów ma stroje i dodatki na Halloween, jednak największy wybór moim zdaniem oferuje sklep Rosegal. Wybrałam dla was kilka propozycji, jednak jest to namiastek tego, co możecie tam znaleźć.

 


 


You Might Also Like

23 komentarze

  1. Sukienki są obłędne zwłaszcza ta czarno czerwoną po prostu sztosik :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tycb z gorsetem na zywo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie obchodzę tego święta, ale świetnie rzeczy przedstawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za Halloween nie przepadam, ale jeśli miałabym wybrać coś z tych halloweenowych ubrań to byłyby to legginsy z tymi dyniowymi "minkami" na kolanach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Leginsy uwielbiam, nawet te z Hallowenowym motywem ::)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propozycje�� ta gorsetowa jest bardzo oryginalna��

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nic w moim stylu ;) Ostatecznie legginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla kogos, kto urzadza halloweenowe imprezy wybor jest mega ogromny. Ja odpadam. Nie swietuje. Lampiony z dyni zawsze robimy, bo to przyciaga moje dzieci, a kocham z nimi spedzac kreatywnie czas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że większość z oferty +size, więc poza moimi potrzebami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ja do tego święta nic nie mam ale ostatnia bluzka jest nieco dziwna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi Halloween nie przeszkadza. Bardzo fajne propozycje

    OdpowiedzUsuń
  12. Moda na to święto jakoś zawsze mnie irytuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oni mają tyle strojów, że tylko pozazdrościć osobom, które wyposażyły się u nich na Halloween! ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Halloween nie obchodziłam :) ale sukienki oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są te sukienki i ten sweter w dynie, mega <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Też przed Halloween przeglądałam co mają, niektóre stroje robiły duże wrażenie;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna jest ta bluza w dynie z podarciami *.*

    OdpowiedzUsuń