Chwilowe szaleństwo z UniWigs

21:15

Hej :)

Jak byłam młodsza to, zawsze chciałam mieć niebieskie włosy. Możecie się śmiać, ale to prawda. Niestety, a może na całe szczęście miałam takie koleżaneczki, że zamiast mnie wspierać w osiąganiu marzeń, dobijały mówiąc  "Ludzie będą gadać i bardziej się  z Ciebie śmiać." Dziś już wiem, że powinnam to olać i robić swoje, bo opinia innych nie powinna być istotna. Minęła mi już  jednak ochota na niebieskie włosy. Gdyby, jednak naszła mnie znów ochota na taką drastyczną zmianę  to najpierw, zdecydowałabym się raczej na jakąś farbę zmywalną lub perurkę w takowym kolorze. No, ale gdzie taką kupić? Możecie je dostać w sklepie internetowym UniWigs (tutaj kolorowe). Mają sporo kolorów do wyboru. Ja zastanawiałam się, czy sobie jakiejś nie zakupić, ale cena mnie przeraziła. A wy zdecydujecie się na jakąś?

 

klik/klik/klik

 

klik/klik/klik

Coś więcej znajdziecie tutaj.

You Might Also Like

32 komentarze

  1. Lovely selection, I lvoe wigs so much!
    So nice and interesting post darling, great!
    Like it so much. Have a nice day! Follow you!

    Visit me, dear. Hope see you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kolory, ja kiedyś używałam spray do włosów zmywalny po 1 myciu, żeby miec inny kolor włosów do sesji zdjeciowej :) całkiem fajnie to wygladalo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie dla mnie :) Wolę naturalne włosy. Bałabym się, że te mi spadną, czy coś innego i będę wyglądać tandetnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie czasem założyć sobie perukę :) i zobaczyć siebie w innym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  5. Obawialabym się, ale trzeba przyznać że są bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow bardzo dobrze wykonane perkunki mozna by nawet je.pomylić z prawdziwymi wlosami
    zapraszam www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  7. These wigs are so amazing, keep up the posts! For the share, keep up the posts.
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja uwielbiam takie metamorfozy jakie można uzyskać przy pomocy peruk! ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podobają różowe włosy :D nie wiem czemu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama Chxe się zaopatrzyć w peruke

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowe włosy kręciły mnie, kiedy byłam dzieciakiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. coraz bardziej myślę o zakupie peruki, nawet do zdjęć przy stylizacjach

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy jeszcze nie miałam peruki, ale od jakiegoś czasu myślę nad zakupem jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Peruki są fajnym rozwiązaniem dla osób które lubią duże zmiany

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza peruka mi się podoba :) Ciekawe jakbym w takiej wyglądała :D

    OdpowiedzUsuń
  16. U kogoś ok, ale sama nie założyłabym peruki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie jesli juz to tylko na np Sylwestra

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zaczęłam zamawiać peruki do zdjęć na bloga właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem za perukami. Ale sa one innym potrzebne. Nie mowiac o chorych osobach.
    Ja jednak poprobowalabym sobie aby sprawdzic czy mi dobrze w danym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś pokuszę się na zamówienie peruki - najlepiej jakiejś ombre, blond i krótszej, żeby zobaczyć, jak wyglądam w takich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam ostatnio u nich na stronie zobaczyć co mają - wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie nosiłam peruki. Myślę, że to fajne rozwiązanie, by chwilowo zmienić fryzurę lub sprawdzić jak się wygląda w danym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne peruki. Chciałabym kiedyś zobaczyć sie w takich bujnych włosach

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem ciekawa jakbym wyglądała w jasnych włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajniutkie, aczkolwiek nie założyłabym peruki :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. o rany, ale to zielone ombre bosko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądają! Sama bardzo chciałabym mieć perukę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam ochote na taka peruke z naturalnych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Coral doll podoba mi się najbardziej xd ta peruke i sama mogłabym założyć xd

    OdpowiedzUsuń