Pielęgnacja dziecka i mamy z Oillan

17:56

Hej kochani :)

Dzieci to największy cud, jaki może nas w życiu spotkać. Powinniśmy o nie dbać, jak najlepiej tylko potrafimy. W szczególności powinniśmy zadbać o ich  skórę, która jest bardzo delikatna. Tylko, co wybrać  do takiej pielęgnacji? Przecież sklepy pękają w szwach od przeróżnych kremów dla dzieci.


My zdecydowaliśmy się na produkty od Oillan. Moja Justynka aktualnie już drugi miesiąc nosi opatrunek, który zakrywa jej pół klatki piersiowej. Wiadomo skóra w tych miejscach nie oddycha, przez co jest bardziej podatna na obtarcia i tym podobne. Czasami powstają nawet żywe rany, ale szybko sobie z nimi radzimy własnie tymi kosmetykami.


Krem przeciwko odparzeniom

Polubiliśmy się z nim najbardziej. Tak jak obiecuje producent, krem ten łagodzi podrażnienia oraz chroni skórę dziecka. Moją Justynkę raz uczuliły pampersy i tylko ten krem poradził sobie z tym uczuleniem. Inne tylko zaogniały problem. Zapach jego też jest przyjemny. Powiedziałabym, że pachnie jak większość kremów na rynku.

Skład: Aqua, Zinc Oxide, Dicaprylyl Ether, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Diisostearoyl Polyglyceryl-3 Dimer Dilinoleate, Coco-Caprylate/Caprate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Hydrogenated Castor Oil, Helianthus Annuus Seed Oil Unsaponifiables, Magnesium Sulfate, Citric Acid, Parfum, Glyceryl Caprylate


Płyn do kąpieli i mycia 2w1

Także przypadł nam do gustu. Moim zdaniem jego zapach przypomina zapach oliwki dla dzieci.  Moja Justynka, jak już  pisałam wcześniej nosi opatrunek na pół klatki piersiowej, więc skóra pod nim jest podrażniona. By nie doszło do żadnych obtarć, to zmieniamy opatrunek i wtedy kąpiemy w tym płynie. Łagodzi podrażnienia oraz nawilża skórę. Dodatkowym plusem jest to, że nie zawiera SLS  ani SLES.

Skład: Aqua, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Betaine, Coco- Glucoside, Glyceryl Oleate, Bisabolol, Parfum, Lactic Acid, Citric Acid, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Xanthan Gum, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Lecithin.



Krem na ciemieniuchę

Mój starszy syn Antoś ciągle miał problemy z ciemieniuchą, co ją wyleczyliśmy, to wracała. Tego problemu udało nam się pozbyć dzięki temu kremowi. Wystarczy posmarować nim zmienione miejsca głowy, poczekać kilka godzin i wyczesać. Produkt ten nie uczulił skóry, jednak włosy po nim były bardzo tłuste.

Skład: Aqua, Urea, Caprylic/Capric Triglyceride, Petrolatum, Coco-Caprylate/Caprate, Ethylhexyl Stearate, Propylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Sodium Lactate, Arginine, Lactic Acid, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Cera Microcristallina, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Chloride, Hydroxyacetophenone

Aktywnie ujędrniający balsam do ciała

Także i ja coś przetestowałam, a mianowicie był to balsam ujędrniający. Nie spodziewałam się po nim dużych efektów, ale jednak oczekiwałam, że pojawią się, choć jakieś minimalne. Niestety  nie zobaczyłam żadnego ujędrnienia, nawilżenia ani nic w tym stylu. Dodatkowo balsam ma bardzo chemiczny zapach. Moim zdaniem to totalny niewypał.

Skład: Aqua, Betaine, Ethylhexyl Stearate, Coco-Caprylate/Caprate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, Pamitic Acid, Glyceryl Stearate, Dimethicone, PEG-100 Stearate, Di-C12-13 Alkyl Malate, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Methylsilanol Hydroxyproline Aspartate, Panthenol, Trideceth-6, Dicaprylyl Carbonate, Prunus Domestica Seed Extract, Phenoxyethanol, Sodium Polyacrylate, Polyglyceryl-3 Caprate, Ethylhexylglycerin


Ogólnie produkty firmy Oillan oceniam na 8/10. 

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Ja nie jestem przekonana do tej marki póki co

    OdpowiedzUsuń
  2. Z produktow Oillan znam płyn do kapieli i u moich dzieci sie sprawdzil. Skora po kapieli byla ladnie nawilżona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka słodka kryszynka! Słyszałam o tej firmie same pozytywy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodka kruszynka! Słyszałam o tej firmie dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam te kosmetyki,ale z moją córcią nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest malutka, dużo pozytywnych opinii słyszałam o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem na ciemieniuszke mam z ziaji ale zastanawiam się nad kosmetykami tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę kojarzę, serie też, ale nie miałam jeszcze okazji bliżej się z nią zapoznać. Dobrze wiedzieć, że zwłaszcza krem na ciemieniuchę i krem przeciw odparzeniom się sprawdzają. Będę miała je na uwadze w razie czego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam próbki tych produktów i były całkiem w porządku, jednak używam innych kosmetyków dla syna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem przeciwodparzeniom i wysoko cynk w skaldzie który wysusza zupelnie mi nie pasuje i powoduje ze od razu go skreślam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Uzywalam je z córka kiedy byla malenka i bylam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja firmę znam ze syszenia i widzenia - osobiście nigdy nic nie próbowałam. Mam kosmetyki których używam od lat - jeśli chodzi o moje dzieci i nie zmieniam - boję się że uczulą. Syn jest alergikiem, a Hania wcześniakiem i używa kremów i balsamów, które były stosowane jeszcze w szpitalu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na szczescie z tego typu produktow przeciw odparzeniom juz wyszlismy. Firma jest mi znana, ale uzywalismy innej. Takze trudno mi sie na ten temat wypowiadac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Póki co temat kosmetyków dziecięcych nie jest w centrum mojego zainteresowania :D Ale za parę lat, kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja muszę przyjrzeć się jaki mają szampon dla najmłodszych, dziecka jeszcze nie mam, ale właśnie takich szamponów lubię używać dla siebie;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tej firmie dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo mieszanych opinii słyszałam o tej marce więc sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzieci nie mam, ale będę miała na uwadze te produkty. W przyszłości mogą się przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam tych produktów i chyba już nie będę miała okazji

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja używałam płynu do kąpieli i dla Nas jak najbardziej pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa tych produktów!

    OdpowiedzUsuń
  22. Co prawda nie mam jeszcze dzieci, ale ten ujędrniający produkt mi się spodobał;>

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie teraz stosuje się Emolium, a za moich czasów i mojego 11-letniego brata, to co było na rynku.

    Mam nadzieję, że z Justysią w porządku. Daj znać kiedyś co i jak :)
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja co prawda jeszcze nie mam dzieci, ale moja koleżanka niedawno została mamą po raz pierwszy i chętnie polecę jej te produkty skoro się u Was sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z Oilan miałam kiedyś płyn micelarny i BB krem :D Oba produkty były na prawdę świetne, tylko krem niestety był trochę dla mnie za ciemny :/ Ale działanie i uczucie na twarzy pozostawiał genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam o tej marce wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Używałam tych produktów z Anusia, ale nie zadowalaly mnie tak jak tego chciałam. :)

    OdpowiedzUsuń