Inspired by U.R.O.K. - edycja XVIII

11:46

Cześć :)
Nie było mnie tu jakiś czas, za co was przepraszam, ale przebywałam z córką w szpitalu. Nie chce się tu rozpisywać z jakich powodów, bo nie tego ma dotyczyć post. Zresztą wszystko macie na moim instagramie, jeśli jesteście ciekawi (@jozwowska). Przejdźmy już jednak do tematu postu.

Tydzień temu zapukał do moich drzwi kurier z nowym pudełeczkiem U.R.O.K. i oczywiście  tak, jak zawsze chciałabym pokazać wam jego zawartość i wyrazić swoją opinię o niej. Nie przedłużając zobaczmy, co tym razem znalazło się w środku.


Deborah Milano- Podkład Dress Me  Perfect [odcień 0 (fair rose)] 49.99 zł/ 30 ml

Dress Me Perfect Deborah Milano dopasowuje się do skóry niczym  skrojony na jej miarę ubiór, idealnie współgrając z jej naturalną tonacją. Płynna, lekka jak piórko konsystencja dosłownie wtapia się w skórę, wyrównuje cerę i tuszuje niedoskonałości, nadając skórze gładkość i piękny wygląd.


Cashmere-Utrwalająca baza pod cienie 22.00 zł/ 7 g

Wygładza skórę powiek i wyrównuje ich koloryt. Ułatwia rozprowadzanie cieni i kredek oraz zapobiega ich osypywaniu się i rolowaniu w załamaniach powiek. Intensyfikuje kolor. Przedłuża trwałość makijażu oka, aż do 15 godzin.




Neuronica- Liftingujące serum do ciała 44.99 zł/ 250 ml

Ujędrnia tkankę skórną, poprawia napięcie i elastyczność. Jednocześnie chroni przed przedwczesnym starzeniem się skóry, wywołanym zanieczyszczeniami środowiska. Potężny efekt ujędrnienia skóry.



Moja Farma Urody- Sól do kąpieli (mix rodzajów) 11.00 zł/ 80 g

Stworzone dla piękna i wspaniałego samopoczucia. W swoim składzie zawierają między innymi olejek z kwiatów czerwonej koniczyny, olejek z kwiatów rumianku, drzewa różanego, cynamonu, goździka, słodkiej pomarańczy, Ylang- Ylang. Sole mają działanie odmładzające, regenerujące, łagodzą podrażnienia i stres, zwiększają stopień nawilżenia skóry, niwelują zmęczenie i osłabienie.



Shefoot- Maska do stóp z jednorazowymi skarpetkami złuszczającymi 10.43 zł/ 34  ml

Innowacyjne skarpetki nasączone złuszczającą maską do stóp na bazie silnie działających składników zmiękczających i złuszczających naskórek: kwasu mlekowego, mocznika i kwasu glikolowego, wspieranych naturalnymi ekstraktami z owoców cytrusowych. Zawiera kompleks botanicznych czynników (rooibos, imperatacylindrica, ekstrakt z jagód), które działają przeciwzapalnie i stymulują odnowę naskórka po jego złuszczeniu.




Podopharm- Maska do dłoni i stóp z mikrosrebrem 30.00 zł/ 75 ml

Maska zawiera: olej bawełniany, wit. E, masło shea, lanolinę dając efekt intensywnego nawilżenia i regeneracji naskórka. Obecność mikrosrebra oraz panthenolu wykazują właściwości łagodzące, a 10% zawartości mocznika nawilża i zmiękcza skórę. Przyjemny zapach daje niezwykły komfort podczas stosowania preparatu. Przeznaczona do codziennej pielęgnacji dłoni i stóp.




O'Herbal- Spray zwiększający objętość cienkich włosów z ekstraktem z arniki 12.99 zł/ 200 ml

Specjalna formuła tej odżywki w sprayu z ekstraktem z arniki unosi włosy od nasady, nadaje im natychmiastową objętość bez obciążania. Preparat ułatwia ułożenie włosów.


Insight Professional- Szampon do skóry wrażliwej 49.00 zł/ 500 ml

Dermo-kompatybilna formuła jest odpowiednia dla całej rodziny, w tym dzieci. Respektuje równowagę  hydro-lipidową skóry głowy, nie podrażniając jej. Nie zawiera: SLS, SLES, parabenów, silikonów, sztucznych barwników, alergenów zapachowych oraz olejów mineralnych.


Podopharm- Szampon wzmacniający do skóry atopowej SKINFLEX 45.00 zł/ 300 ml

Niezwykle delikatna baza myjąca szamponu daje komfort jego użytkowania w pielęgnacji skóry wrażliwej. Preparat zawiera Hydromanil TM oraz betainę zapewniając tym samym odpowiednie nawilżenie owłosionej skóry głowy. Kompleks biochemicznego białka i ekstraktu z koniczyny czerwonej pobudza odrost włosów i zapobiega ich nadmiernemu wypadaniu. Nie zawiera SLS, SLES i PEG-ów.



Ogólnie zawartość jest całkiem fajna. Najbardziej zadowolona jestem  z fluidu i bazy pod cienie, bo w moim zawodzie schodzi to bardzo szybko. Podoba mi się także liftingujące serum, bo moje ciało po ciąży potrzebuje takiego "wspomagacza". Najmniej jestem zadowolona z szamponów, ponieważ trafiły mi się, aż dwa, a mam ich spory zapas w domu. Pudełeczko z tej edycji oceniam na 7/10.

PS. Subskrypcji tych pudełek możecie dokonać tutaj.

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Loving these products, thanks for the share. Keep up the posts are, love checking out your blog.
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sól do kąpieli wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać o kosmetykach.
    Świetny zestaw kosmetyczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zaciekawiła mnie ta baza pod cienie! Chyba nawet nie wiedziałam o jej istnieniu ;)))) Świetny zestaw, dużo fajności do testowania :)

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej ż wszystkiego interesuje mnie podkład. Mój mi się kończy i chce sobie kupić coś sprawdzonego. Zwłaszcza, że ten dopasowuje się do skóry. Już mnie zachęca. Nie mówiąc o pozostałości. Zawsze jestem ciekawa nowości i daje im światełko do testu

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawila mnie ta maska na stopy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam ani jednego z tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to pudełko. Również cieszę się z bazy, ale podoba mi się też wiele innych rzeczy - na razie nie wymieniam, ponieważ muszę je poużywać żeby mieć o nich jakieś zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. pudelka bardzo mi się podobają , szkoda tylko ze baza ma tak krótki termin ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne produkty, wszystkie dla mnie są nowością ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy jeszcze nie miałam okazji się zaopatrzyć w takie pudełko ale kosmetyki bardzo fajnie e

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe pudełko choć za maskami złuszczającymi już nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem udała im się ta edycja. Uwielbiam sole do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi najbardziej spodobał się podkład, bo ciekawi mnie ta marka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tego podkładu. Skoro idealnie stapia sie ze skóra to warto go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo interesujące kosmetyki. Mnie najbardziej zaciekawiła sól do kąpieli. Lubię takie dodatki do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawartość powala! Wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam okazję testować tę bazę pod cienie i sprawdza mi się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa jak ta baza się sprawdzi ;) chętnie wykorzystałabym maskę do dłoni i stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam bazę pod cienie i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna zawartość, bardzo zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie najbardziej ciekawi podkład, więc jak już przetestujesz to napisz recenzje, chętnie poczytam:) Ciekawa jestem również tej bazy pod cienie i soli do kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna zawartość! Serum do ciała i maska do dłoni oraz stóp najbardziej mnie tu zaciekawiły, chętnie bym to wypróbowała;>

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing products, so interesting and useful!
    You have amazing blog and I follow you!
    Hope you will visit my blog and maybe follow me.
    Have a nice day, all the best.
    Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  25. Dwa szampony w jednym pudełku to trochę bez sensu :D ale ten z InSight bym chciała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie uzywałam jeszcze kosmetykó∑ tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie wygląda ta sól do kompieli i podkład, chociaż nie znałam tej marki

    OdpowiedzUsuń